پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

تولد ارمیا پسرخاله ی پرهام

1390/10/15 17:44
نویسنده : مامان پرهام
1,811 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

1- 14 دی ماه یعنی دیروز روز تولد ارمیا خوشگله پسرخاله ی پرهام بود. ولی جشن تولدش رو امروز می گیرند. ما که نیستیم! ما معمولا نیستیم! نگرانما توی جشن تولد هیچ کدوم از خواهرزاده هام نبودیم! ای بابا! چه کنیم دیگه؟ ارمیای عزیز! تولدت مبارک! پسر خوشگل و نازنازی! کاش می دونستی چقدر بودنت خوب و مهمه مثل همه ی نی نی های ناز که لازمه توی دنیای ما بزرگترها باشن تا بهمون شادی و شور زندگی بدهند. مراقب خودت و بابا و مامان مهربونت باش. می بوسیمت!

2- بازی با شن و ماسه! برای بار دوم رفتیم و پرهام این بار با ابتکار عمل و اعتماد به نفس بیشتری بازی می کرد.

شن بازی1

اینجا هم اتاق بازیه خانه ی مادر و کودکه. پرهام تنها بود. به من گفت من اون دوتا عروسک رو براش بگذارم روی صندلی ها تا باهم سه تایی لگو بازی کنند! ببینید بچه ام چقدر مهربونه! تنهایی بازی از گلوش پایین نمی ره!

بازی با عروسکها

3- شنبه من و پرهام و بابایی رفتیم به همایش مهر غدیر. ما-یعنی من- توی مسابقه ی کتابخوانی تونسته بودیم به تمام سوالات درست جواب بدیم بنابراین به همایش ذکر شده دعوت شدیم ولی خب چیزی توی قرعه کشی برنده نشدیم. جالب بود که پرهام باوجودی که برای اولین بار به یه مراسم رسمی رفته بود ولی خیلی خوب رفتار می کرد! عکاس برنامه هم یه چند تایی عکس از پسر خوش تیپ ما گرفت!

پرهام در همایش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ماهان
15 دی 90 18:31
تولد ارمیا جونم مبارکه به به چقدر قشنگ بازی میکنه بووووووووووووووس
parsa
15 دی 90 18:41
سلام من یک سایت بازی آنلاین با جامعه مجازی دارم خیلی دوست دارم تو هم بیای توی سایت من عضو بشی مطمئنم خوشت میاد .خوشت نیومد ببندش توی سایت من بازی ‌های آنلاین دو نفره هم هست مسابقه هم داریم با جایزه توی جامعه مجازی هم امکانات زیادی داریم که از جمله اینکه میتونی وبلاگ خودتو توش لینک کنید به صورت رایگان و بدون تبادل لینک منتظرتم www.gamebaz.ir www.cloob.gamebaz.ir
هدیه جوووووووووووووووووووون
16 دی 90 18:26
سلام تولد پسر خالتم مبارک شن بازی کردنت مارو کشته لگو بازیت هم................
مامان ارميا
17 دی 90 11:55
سلام عمسل خاله. الهي قربونت برم. نمي دوني چقدر جات خالي بود. چه كنيم ديگه . كاش نزديك بودين.
مامان محمدجان
18 دی 90 16:32
سلام عزیزم تولد پسر خاله جونی مبارکههههههههه ماشالله چه مردونه شن وماسه رو جابه جا میکنه
محمدحسین عشق جاودان
18 دی 90 20:06
سلام .خوب هستي پسرخاله .تولد پسرخاله مبارک باشه عزيز دلم .خوش به حالت چه بازيهاي خوبي .راستي ماماني خوبي .منم هيچ وقت تو قرعه کشي اسمم درنمي ياد چرااااااااااااا
متین وروجک
19 دی 90 10:29
این بیل و فرغون چقدر با مزه است بهترین بازی برای بچه ها خاک بازیه اینو می دونستید؟؟؟
سارا
19 دی 90 21:59
سلام عزیزم خوبی؟با یه مطلب جدید آپم و منتظر حضورت نظر یادت نره دوسی
مامان آريا
20 دی 90 12:48
ارميلا جون عزيزم تولدت مبارك بازي حسابي خوش گذشته پرهامي عكسا خيلي خوشگلن بوس براي جيگريه خاله
فهیمه مامان پرهام
21 دی 90 13:55
ای وای من پست قبل رو خونده بودم.... حالا چی شده نظر ندادم، نمی دونم اما : 1: تولد ارمیا جون مبارک 2: ما هم هیچ جشنی نیستیم و کاملا" درک می کنیم 3: چقدر بامزه بود اون دو تا عروسک!!! دیگه 4: ببوسینش
مامان ماهان
22 دی 90 16:03
اگر نهايت دوست داشتن در يك قطره باران است من دريا را تقديمت ميكنم
مامان آینده
24 دی 90 19:18
اشکالی نداره خاله مهربون ارمیا که تولدش نبودید ؛ حتما همه به یادتون بودند . - پرهام مهربون بوس بوس
مامان ارميا
26 دی 90 12:22
كجايي خواهري. منتظر عكسهاي كيشم.
محمد
27 دی 90 9:01
سلام مامان ارمیا وبلاگتون رو معرفی کردن. قشنگه . امید دارم در کنار هم سالم وشاد باشید