پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 12 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

فرزند پروری به شیوه ی ترک ها!

1393/11/29 11:59
نویسنده : مامان پرهام
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

چند وقت پیش خوندم که علی دایی به همراه نورا دختر کوچولوش سر تمرین حاضر می شه. برام جالب بوذ که فقط من نیستم که همه جا بچه ام رو با خودم می برم. البته شوهرخواهر من -محمد اقا پدر ارمیا و ایلمان- هم بارها و بارها به همراه ارمیا و ایلمان سر ساختمان برای سرکشی مشاهده شده. زیبا وجه مشترک همه ی ما من و محمد اقا و خواهرم و جناب علی دایی هم که معلومه! ما همه مون ترک یا به تعبیری اذری هستیمراضی

این عکس رو ببینید من و خواهرم با بچه ها به یه همایش مهم وزارت بازرگانی مربوط به کار خواهرم که در برج میلاد برگزار شده بود رفتیم. ارمیا هم پشت صحنه است!خندونک

پسندها (3)

نظرات (4)

فری خش دار!
29 بهمن 93 17:34
می گم چرا همش احساس می کنم با شما نقطه مشترک دارم!!!! نگین تو اصالتمونه حالا دقیقا به کجا برمیگرده؟ شما هم تبریز؟!
مامان پرهام
پاسخ
زنجان
فری خش دار!
30 بهمن 93 15:40
پس دقیقا مثل هم نیستیم ولی مهم اینه که به قول شما همه آذری هستیم
مامان پرهام
پاسخ
البته ایرانی بودن مهمتره
مامان فاطمه جون
2 اسفند 93 12:44
البته من فکر میکنم وجه اشتراک تمام پدر و مادرهاست.فارس و ترک و ایرانی و خارجی هم نداره.
مامان پرهام
پاسخ
ولی خیلی وقتها که من پرهام رو با خودم به جلسات یا همایش های فیزیکی می برم خیلی از مادرها به من می گن: بیکاری؟ بچه رو بگذار خونه! ...ولی به نظر من بچه باید اونجا باشه!
مامان ارميا و ایلمان
4 اسفند 93 13:28
واقعا یادش بخیر. با بچه ها رفتیم و چقدر هم بهشون خوش گذشت.