پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام اقای خاص2

1390/10/9 17:29
نویسنده : مامان پرهام
1,265 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

1- پرهام در خانه ی مادر و کودک. هوا خوب بود و پرهام اجازه داشت که همراه دو تا علی و یه بردیا برن و با ماسه ها و به قول خودش با (اخ) بازی کنند.

بازی1

بقیه ی عکس ها و نوشته ها در ادامه ی مطلب! 

 

بازی2

شنیده بودم که بچه ها از این جور بازی ها خیلی خوششون می یاد و واقعا دیدم که پرهام چقدر علاقه نشون می ده. بیشتر از یک ساعت و نیم توی این محوطه نشسته بودیم. و جالبه که این بار با گریه ی شدید! اومد خونه! بهش قول دادم وقتی هوا خوب شد دوباره بریم.

2- من خودم به کتاب خوندن خیلی علاقه دارم و تقریبا بیشترین چیزی که توی دنیا دارم کتابه. کتابهای من همه جا هستند. روی میزها توی قفسه ها توی کمدها روی مبل ها توی کیفها و....همیشه دوست داشتم بچه ام اهل کتاب خوندن باشه. و از اون جایی که بابای پرهام خیلی به مطالعه مثل من علاقه نداره کمی هم نگران بودم!! البته الان بگم این فسقلی روی منو کم کرده که هیچ منو خسته کرده! از بس از صبح تا شب در حال مطالعه هستیم! تا می خواهیم چیزی بخوریم می گه: مامان! نه نه! یعنی کتابهای نی نی رو بخونیم. بعد می ره و دونه دونه یا یهویی 5-6 تا کتاب رو با هم می یاره. البته خدایی اش وقتی کتاب می خونه اشتهاش بیشتر می شه که خب خوبه چوت پرهام کم غذاست و بیشتر مثل خودم میوه می خوره تا غذا. جالبه که موقع حتی چای و میوه خوردن هم باید بخونیم. موقع خواب که دیگه هیچی! یه کتاب داره به زبان انگلیسی خاله لیلا براش خریده. به اسم بدتایم. (وقت خواب). برای یادگیری اصول خوابیدن خوبه. خیلی هم باسلیقه طراحی شده و توی شب برق می زنه. اقا یه جایی توی کتاب مامانه داره به بچه ها شیر می ده بخورن و بخوابند. من از این عکس استفاده کردم و به پرهام یاد دادم که شیر لیوانی خوردن خیلی خوبه و...حالا دیگه هروقت به اون صفحه می رسیم( ببینید امکان داره چندبار برسیم در روز؟!) می گه باید شیر بخوریم تا قوی بشیم!از خود راضیآخ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مل مل
9 دی 90 18:07
آپم.........!!
مامان ارميا
10 دی 90 8:27
جيگرتو خاله. چه خوب كه كتاب دوست داره. ئالا ما هر چي كتاب مي ديم دست ارميا سه سوته پاره مي شه. تازه وقتي هم كه مي خوايم از روش بخونيم سريع خسته مي شه و نق مي زنه. دوست دارم كتاب خون بشه. نمي دونم چه كار كنم.
مامان آريا
10 دی 90 15:51
قربونه پسر كتاب خونم برم من خيلي كار خوبي مي كنين كه با كتاب و كتاب خواني آشناش مي كنين در مورد شير خوردن هم كلكه خوبي زدين ها هر چقدر دوست داره بخوره پسرم بوس بوس براي پرهام
مامان آريا
10 دی 90 15:51
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين
يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم
مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم


سلام. با امید برنده شدن اریا جون من شماره ی مورد نظر رو با پیامک فرستادم
مامان گیسو
12 دی 90 1:41
سلام دوست گلم خوبی ؟ ماشاا.. خدا حفظش کنه
فرشته مامان امين رضا
12 دی 90 11:34
سلام عزيزم خدا حفظش كنه .خوبه كتاب دوست داره ببوسش آ
عمه
12 دی 90 20:00
سلام به مامان و بابا و به عزیز دلم فدای اون خاک بازی و کتاب خوندنت برم عمه جان به من هم یاد بده که مثل شما گل پسر خوب وماه کتاب بخونم از طرف من ببوسیدششششششششش
مریم
13 دی 90 12:00
همه نوشته ها رو خوندم کلی حال کردم از نحوه نوشتن ماشا الله خوب اگر پرهام باهوشه به مامانش رفته خواستی به خانمه بگی هنوز وبلاگ نویسی مامانش رو ندیدی
مامان ماهان
15 دی 90 18:32
آفرین پرهام جون کتابخون