پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام با کی بازی می کنی؟

1390/7/13 16:01
نویسنده : مامان پرهام
1,999 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام! من اینجا با مامانم و ریحانه-دخترعمو- و خاله ام رفتیم فست فود پروما! جاتون خالی خوش گذشت! ریحانه و مامانم منو کنار آب نما نگهداشتند و ازم 20 تا عکس گرفتند این یکی خوب شد! از بس که من وول می خوردم! خب چه کنم دیگه من یه پسر کوچولوام و باید وول بخورم!)این عکس ها مربوط به وقتیه که مهمون داشتیم یعنی شهریورماه!

 

پرهام در فست فود پروما

پرهام در نمازخانه1

توی این دوتا عکس هم توی نمازخونه ی فروشگاه دارم با یه دختری که اسمش رو یادم نیست بازی می کنم. بازی با مهرها. دختره هی می چید منم هی خرابش می کردم. ولی بعد منم یادگرفتم و می چیدم. خوب بازی کردم؟ من عاشق بازی ام. ولی اینجا تنهام! دوستهای زیادی ندارم به خاطر همین با همه سریع توی جاهای شلوغ و پر از آدم دوست می شم. مامانم طفلکی تا یکی ما رو دعوت می کنه بدو بدو منو می بره اونجا تا تنها نباشیم!

پرهام در نمازخانه2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان وندا
13 مهر 90 16:25
الهی،چه پسمل خوشگلیخوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم،اگه دوست داشتین خبرم کنید
ریحانه
14 مهر 90 0:02
سلام پرهام جون دلم برات تنگ شده... امیدوارم کلی دوست خوب پیدا کنی
مامانی طاها
14 مهر 90 2:49
خوبه که بچه ها زود با یکی دیگه رابطه برقرار کنن و اجتماعی باشن و حتما هم تا آخر این بازی مهر سالمی وجود نداشت
فرشته مامان امين رضا
14 مهر 90 11:22
سلام خوش گذشت عزيزم؟ جاي ماراهم خالي كنين من پروما راخيلي دوست دارم
مامان ماهان
14 مهر 90 16:52
ای شیطون ... چقدر قشنگ می چینه آفرین
ماما نمحمد رضا
15 مهر 90 23:37
سلام عزيزم غصه نخور كه تنهايي . ان شائالله پسرت بزرگ ميشه ومي ره مهد كودك اون وقت دوستاي زيادي پيدا مي كنه
مامان ارميا
16 مهر 90 11:04
الهي بگردم. جيگر خاله روكباب كردي رفت. كاش مي شد برگردين تهران و پيش ما زندگي كنين. ميشه يعني ؟؟؟
مامان ارميا
16 مهر 90 11:05
راستي يادم رفت بگم چه قدر كفشهات خوشملن. مامانت خيلي با سليقه ست.