پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام و پوشک!

1390/7/7 15:30
نویسنده : مامان پرهام
3,481 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

یکی از دغدغه های ما مامان و باباها تهیه ی پوشک خوب و مناسب و صد البته مقرون به صرفه است. ( خدا پدر اون کسی که این پوشک های کامل رو درست کرد بیامرزه که ما مادرها رو از شر کهنه شستن راحت کرد!...خدا رو شکر!)...اوایل تا حدود 2-3 ماهگی پرهام منم مثل خیلی ها از پوشک مای بیبی استفاده می کردم. یادش به خیر چقدر خوشحال شدم وقتی یه شماره به شماره های پوشک پرهام اضافه شده بود که یعنی بچه ام بزرگ شده!...تا این که مرجان خانوم-دوست عزیزم و مامان محمد مهدی- بهم گفت در حق بچه ام لطفی کنم و فقط یکبار پمپرز رو امتحان کنم. منم چند بار امتحانش کردم. و الحق که بعد از اون نتونستم مای بیبی استفاده کنم. ولی یه مشکلی بود پمپرز گرون قیمت تر بود. حتی یه بار وسوسه شدم و پمپرز شورتی خریدم که عالی بود ولی خیلی گرون! تا این که توی فروشگاه پروما دو تا مارک جدیدتر دیدم: جامپ و وانیلیا. وانیلیا بد بود. ولی اولی خوب بود. چند بار خریدیم تا این که اتفاقی اوی بیبی رو دیدم. پوشک کرم دار ترکیه ای. با توجه به خوب بودن لوازم بهداشتی ترکیه, اوی بیبی رو خریدم. عالی بود. خوب خوشبو مناسب. تا همین هفته ی پیش از اوی بیبی استفاده می کردم. تا این که باز هم توی فروشگاه پروما یه مارک جدید دیدم: مولفیکس. ایرانی و قشنگ. با تخفیف پروما حتی از مای بیبی هم ارزون تره. ولی مثل پمپرز و اوی بیبی و بقیه ی خارجی ها همه جاش کاغذی و نرمه نه لاستیکی. یه بار امتحان کردم. خوب بود بعد رفتیم 7 تا خریدیم. اینم از داستان پوشک پرهام!

توی این عکس ها, پرهام و بابا در حال انجام پروسه ی روی هم چیدن و انداختن پوشک ها هستند. پرهام هم قد 7 تا بسته پوشکه! الهی قربون قد و بالات بشم پسر!

پرهام و پوشک1

پرهام و پوشک2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان ابوالفضل
7 مهر 90 20:48
سلام، پس ما تازه اول خطیم
من هم از مای بیبی و بیبی فاین و مرسی استفاده کردم که مرسی از همشون بهتر بود


من از مرسی هم استفاده کردم. یادم رفت بنویسم. خوب بود ولی نمی دونم چرا دیگه نخریدم.
فرنوش
8 مهر 90 10:19
سلام عزیزم اول از همه بازگشایی مدارس و به شما معلم خوب و مهربون تبریک میگم الهی قربون اون قد و بالاش بشم که اندازه 7 بسته پوشک شده انشالله آقا بشه داماد بشه قدش از مامان و باباش یه سر و گردن بلندتر بشه از طرف من یه بوسسسسسسسس خوشمزه از اون لپاش بکنین
مامان ارميا
9 مهر 90 11:19
عسلم قد كشيده.نازي گلم. من فكر مي كردم كه مولفيكس هم تركيه ايه.
مهشید
9 مهر 90 17:30
سلام.
آخرین باری که دیدمتون پرهام رو باردار بودین.
البته فکر کنم قبلا قرار بود اسمش آرمین بشه نه؟
نمی دونستم هنوز می نویسید. یه سر به معلم 55 زدم و دیدم پسرتون هم وبلاگ داره.
فکر کنم یک کمی چشماش شبیه شماست..


سلام. بابا تو کجایی دختر خوب؟ بیا ببینیمت لطفا!
مامان ال آی
10 مهر 90 0:02
سلام گل پسر چقدر پوشک داری دیگه باید پوشک رو بندازی بره
مامان ال آی
10 مهر 90 0:06
من هم برای دخترم کلا مولفیکس استفاده کردم یعنی خیلی مارک امتحان کردم که مولفیکس از همه بهتر بود راستسی مولفیکس تولید ترکیه است


خواهرم هم می گه ترکیه ایه ولی روی بسته اش نوشته تحت لیسانس آلمان ولی ساخت ایران! هر چی هست خوبه.
مادربزرگی برای تمامی فصول
10 مهر 90 2:36
آبروی بزرگ مرد کوچک رو بردین که
اونی که دستشه طلاست؟
دکتر گیلاس که فوق تخصصه و الان ایران نیست یعنی مقیم شده
می گفت لاک برای دخترا و طلا برای پسرا سم هست
شدیدا من و دعوا کرد وقتی عکس گیلاس و میل کردم و لاک به ناخون گیلاس بود
گفت که تا 9 سالگی لاک نزنن و پسرا هم حداقل بعد از 20 سال از طلا استفاده کنن

سلام. نه بابا! اون دستنبد نقره است. روش اسم و پشتش تاریخ تولد پرهام نوشته شده. ما هم شنیده بودیم که طلا کلا برای مردها در هر سنی بده چون باعث اختلالات خونی می شه. در ضمن بابا ما مسلمونیم.

مامان پرهام
10 مهر 90 9:08
اخ جون يه پرهامممممممممم شيطون ديگه سري به منم بزن پرهام جيگر
نرجس
10 مهر 90 12:05
سلام عزیزم تولد هانی جونه خوشحال میشم بیاین
فیروزه
10 مهر 90 20:54
سلام خانم معلم گلم و پسر نااااااازنینش نمی دونین دیگه ! آدم که دلش بگیره یا خسته باشه یا ناراحت یا .... بیاد عکسای این فسقلی با نمک رو ببینه فول شارژ می شه ... چه برسه وقتی که خوشحال هم هستی و میای عکس دومی این پست (و از این قبیل خنده های پرهام :دی) رو می بینی ... دیگه دوست داری همین الان بیای و ببوووووووسیش بیگ هاگ
فیروزه
10 مهر 90 20:56
خوبم خانم. مرسی. شمام که نمیشه خوب نباشید با وجود همچین گل ـی که دارین خوبید که ایشالا؟
فیروزه
10 مهر 90 21:04
ارمیا هم خیلی گوگولیه... واقعا مث کلوچه ست
معصومه عمه پرهام
10 مهر 90 22:03
من که عاشق بوی اوی بیبی هستممممم


منم. منو یاد یه عطری توی بچگی ام می اندازه!
ریحانه
10 مهر 90 22:49
سلام
تبلیغات پوشک!
دلم برای پرهام کوچولو کلی تنگ شده


سلام! نه بابا تبلیغات مستقیم که در کار نبود! بود؟
ما هم دلمون خیلی تنگه!
مرجان مامان پسر ناز
12 مهر 90 15:08
سلام سلام سراغی از ما نمیگیری پوشکهای ترکیه ای خیلی خوبه موضوع رو که خوندم فکر کردم که از پوشک گرفتی پرهام رو گفتم بابا ای ولللللللللل
مامانی
13 مهر 90 11:12
سلام ما هم رفتیم مای بیبی بخریم آقاهه گفت مولفیکس جدیده و خیلی طرفدار داره ببر خوشت نیومد دیگه نخر خیلی خوبه این دفعه دومه که استفاده میکنم راستی دیگه پیش ما نمیای
مامان رها
14 مهر 90 12:31
سلام عزیزم من هم اوی بیبی استفاده میکنم البته مولفیکس امتحان کردم ولی حساسیت داد و پشیمون شدم واسه همین اوی بیبی رو صلاح میدونم
مامان ماهان
14 مهر 90 16:50
منم از مای بیبی استفاده کردم راضی هم بودم عزیزم
خان دایی آقا پرهام خان
18 مهر 90 12:19
سلام به همه مشدیا. خوبی یره؟ دلمون براتون تنگ رفته. مخاستیم بیایم مشد اما نتنستیم! فعلا که نشده. ولی میایم ایشالا. میبینم که تبلیغات پوشک میکنی خواهر عزیز. یا شاید هم برای وبلاگ این جیغیلی اسپانسر پیدا شده! بازم مثل همیشه ملالی نیست جز دوری شما
مامان ریحانا
20 مهر 90 23:31
سلام تا اونجایی که من میدونم و استفاده کردم مولیفکس ترکیه ایی نه ایرانی حتی تو شبکه های ترکیه تبلیغشو میکنن این با که خواستم بگیرم دیدم فارسی نوشته شوشو گفت انگاری یه کارخونه هم تو ایران افتتاح کردن