پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

روز اول کاری مامان پرهام-بعد از سه ماه و اندی تعطیلات

1390/7/3 16:20
نویسنده : مامان پرهام
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

خیلی خوشحالم که معلمم! سوای این که هیچ شغل دیگه ای(البته جز نویسندگی) منو راضی و خوشنود نمی کنه, الان چون مامان یه پسر کوچولوام خوشحالم که معلمم. چون بیشتر سال رو تعطیلم و پیش پسرم هستم. امسال مثل سال گذشته نیمه وقت می رم سر کار یعنی 2 روز در هفته و اون دو روز پرهام و بابایی با هم توی خونه هستند. خیلی سختم بود. امروز خیلی سختم بود. دوری از پسر کوچولو و دلواپسی براش سخت بود. وقتی ساعت 2و20 دقیقه اومدم خونه دستهاش رو باز کرده بود و داشت به طرف در می اومد به استقبالم! عزیزم!...قلب بعضی روزها خیلی دلم می خواد که پرهام زودتر بزرگ بشه و مسقل از من توی دنیا کارهای دوست داشتنی خودش رو انجام بده. هر چند می دونم اون روز دلم برای بچگی هاش تنگ می شه ولی دوست دارم بزرگ بشه و من باشم و بالندگی شو ببینم, قد کشیدنش رو ببینم. درس خوندن و سر کار رفتن و ازدواج کردنش رو. یادمه همیشه برام سوال بود که چرا اینقدر شدید!!! پدر و مادرهامون اصرار داشتند ما زود ازدواج کنیم زود بچه دار شیم زود...زود...زود...الان می فهمم اونها همیشه نگران این بودند و هستند که مبادا ما-بچه هاشون- به آرزوهامون نرسیم!....واقعا آدم تا مادر نشه نمی فهمه رنج بشری رو خوردن بعنی چی؟

اینم یه عکس از اقا پسرعینک

PARHAM GLASS

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

فرشته مامان امين رضا
4 مهر 90 7:48
سلام

بسلامتي ودل خوش رفتين سركار انشااله هميشه شادباشين.پرهام جونم كه ماشااله چه تيپي زده.ببوسينش.
درضمن آپم


سلام!...بابا من از دست این وبلاگ شما مردم! یا باز نمی شه یا........چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
ریحانه
4 مهر 90 12:57
عزیزم واقعأ باهات موافقم که آدم تا مادر نشه از دنیا چیزی نفهمیده...
من که با این تو دلیم کلی خوشحالی میکنم و کلی دنیام عوض شده.
خانم معلم گل پسرت خیلی خوش تیه هاااا..
اگه مدرسه دخترونه درس میدی مواظب باش شاگردات عکس آقا پرهام رو نبینن.
وگرنه یهویی میبینی هر روز واست گل میارن...همش دورت میگردن...هی میگن خانم ما شما رو دوست داریم...

خواهر! می رسه اون روزی که پسرهامون میان می گن: مامان! بابا! این زنمه!..البته امیدوارم اینطوری نشه و ماها بتونیم اعتقادات مذهبی مون رو با فرهنگ ایرانی مون به فرزندانمون انتقال بدیم و نگذاریم مثل غربی ها یله و رها باشند!

مامان ارميا
4 مهر 90 13:13
پسملي چه عينكي هم زدي. ايشالله عروسيت.


ایشاللا توی یه سال با ارمیا!
فیروزه
4 مهر 90 13:28
گل ـه این پســـر. گـــل .


ممنونم. خوبی شما؟!
مامانی طاها
4 مهر 90 16:58
مبارک باشه سرکار رفتن مجدد
واقعا که درست میگین تا مادر نشیم قدر پدر و مادر خودمون نمی دونیم


قربون دل همیشه لرزان پدر و مادرهامون!
مامان اسراواسما
4 مهر 90 22:16
سلام عزیزم منم شروع سال تحصیلی جدید رو بهتون تبریک میگمبوووووووووس برای پرهام جون


ممنونم
معصومه عمه پرهام
4 مهر 90 23:36
ایشالا سال تحصیلی خوبی براتون باشه... چه تیپی زده فسقلی
مامان رها
5 مهر 90 10:19
سلام عزیزم شروع مجدد کارتون مبارک عزیزم پرهام خیلی خوشتیپه مواظب باش دخترا ندزدنش
مامانی
5 مهر 90 10:20
سلام چه عکس قشنگی
خوش به حال آقا پرهام که مامانش معلمه من اداری هستم هر روز تا ساعت 3 سرکارم خیلی سخته


ممنونم. آره واقعا سخته!
خان دایی آقا پرهام خان
5 مهر 90 11:56
سلام بر همه اهالی مشد!!! خبید شما؟ خانواده خبن؟ چطوری یره؟!
دلمون خیلی براتون تنگ رفته!! مامانی اون عکس معروف پرهامو قاب کرده گذاشته بالاسرمون!! اون یکی هم زده به دیوار! ترکونده این آقا پسرت! این عکسشم منو کشته. به قول دوست عزیزمون (سندی) چشات منو کشته وای که پنچرم!!!! ما هم میگیم عینکت منو کشته وای که ...
بازم ملالی نیست جز دوری شما.

سلام! می گم حسابی مشهدی بلدی! بعدش هم هرچی پرهام ما خوش تیپ باشه به پای دایی هاش نمی رسه که!

مامان آريا
5 مهر 90 13:43
به سلامتي رفتين سركار ولي خودمونيما دوروز در هفته اونم نيمه وقت خيلي خوبه خوش بحالتون
بوس براي پرهامي كه با عينك خيلي ماه شده بوس بوس بوس
اولين روز دوري خيلي سخت مي گذره هم به مامان هم به پرهامي اميدوارم كه هميشه شاهد موفقيت و خوشبختي پرهامي باشي


می دونم روزهای کاری ام کمه ولی خب این از رنج دوری و دلواپسی ام کم نمی کنه. ممنونم
رعنا(مامان سیما)
6 مهر 90 7:57
سلام مامان پرهام خوب هستین؟
براتون ارزوی موفقیت می کنم امیدوارم روزهای خوشی در انتظارتون باشه
بووووس برای خوشتیپ معروف آقا پرهام


ممنونم خاله ی خوب و مهربون
مامان مهرناز
6 مهر 90 8:46
خوشبحالت مامان پرهام كه معلمي و بيشتر وقتت رو كنار پسرتي من كه از 7 و نيم صبح تا 4 عصر سركارم و از الان كه ني ني هنوز توي دلمه براي بعد از به دنيا اومدنش ناراحتم كه نميتونم زياد پيشش باشم.


مراقب خودت و نی نی نازت باش
پیانیست
6 مهر 90 23:07
فدای اون پسر گل بشم من...
مامان ماهان
6 مهر 90 23:24
الهی سال تحصیلی خوب و پر باری داشته باشین بابا خوش تیپ یه وقت ندزدنت
مامان ایلیا
7 مهر 90 3:52
آخی الهی قربونش ببرم چه نازه
زهرا ( مادر آینده)
13 مهر 90 13:04
الهی با اون عینکش چقدر ناناز شده ماشاا... من با اینکه هنوز بچه ندارم ولی گاهی به خاطر مشکلات کارمندی و بچه داری واقعا دلم می خواد کاش معلم بودم ولی....