پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

همکلاسی قدیمی من!

1390/6/30 20:57
نویسنده : مامان پرهام
2,654 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام. چند روز دیگه اول مهره و مدرسه ها باز می شن. یه خبر جالبی رو الان خوندم که منو سر ذوق اوورد. من سال سوم دبستان با سلما بابایی دختر خلبان شهید عباس بابایی همکلاسی بودم. ایشون الان نقش خودش رو توی فیلم شوق پرواز بازی کرده و قراره از قسمت سوم ببینیمش. دوست دارم ببینم اون دختر موطلایی و چشم عسلی ناز الان چه شکلی شده!

اون روزها که باهم همکلاس بودیم فکر می کنم هنوز پدر داشت. خانواده ی مادرش هم محله ی پدر من بودند. و اون به طور موقتی اومده بود تهران. از قزوین. یاد اون روزها و همه ی روزهای مدرسه به خیر.

دوست دارم پرهام عزیزم زودتر بزرگ بشه و بره مدرسه. دوست دارم بریم برای عزیزم لباس و لوازم التحریر مدرسه بخریم. دوست دارم بالای سرش باشیم تا بزرگ شدن و درس خوندنش رو ببینیم. دوست دارم پرهامم یاد بگیره که بودند و خواهند بود کسانی مثل سلما که بدون سایه ی پدر بزرگ شدن و پدر اونها فدای خاک و وطن و ابروی کشور ما شد.

پرهام توی اتاقش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زهرا نازنازی
30 شهریور 90 23:57
محدثه
1 مهر 90 11:18
سلام مامان پرهام دلم براتون خیلی تنگیده خداکنه هفته دیگه ببینمتون! راستی پرهامو از طرف من ببوسید!
بابامحسن
1 مهر 90 14:45
سریالهای ایرانی را نمیبینم ولی کنجکاو شدم قسمت سومش را ببینم !
بله واقعا برای این خاک عزیز چه جانهای عزیزی که فدا نشدند . همیشه یاد و خاطره شهدا در ذهن من که بچه جنگ هستم زنده خواهد بود
راستی میاد اونروزی که پرهام ها برن مدرسه !




منتظر روزی هستم که پرهام های عزیز برن به مدرسه. به امید خدا


مامان گیسو
1 مهر 90 22:32
هدیه جون
2 مهر 90 11:52
مامان ایلیا
2 مهر 90 21:10
خیلی لذت بخشه که ادم همکلاسی های قدیمی شو ببینه


دوست دارم الان خیلی ها رو ببینم
مامان ارميا
3 مهر 90 8:13
اي جيگر. مدرسه هم مي ري خاله اي. چه زود گذشت . سارا الان رفته كلاس اول. انگار همين ديروز بود كه به دنيا اومد. تو گفتي لباش مثل ماهيه.


آره. عمره که زود می گذره. به سارا زنگ زدم. عزیزم! خیلی خوشحال بود که می ره مدرسه.
مامان نيروانا
3 مهر 90 8:55
سلام ماماني، مرسي كه به ما سر زدين. با اين پستت ما رو هم به روزهاي خيلي دور مدرسه بردين. يادش بخير بچگيامون.


یادش بخیر. خوش گذشت
مامان ماهان
6 مهر 90 23:23
وای چه کیفی داره آدم دوست دوران قدیمش و ببینه