پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

اندر احوالات پرهام و ما!

1390/6/1 17:28
نویسنده : مامان پرهام
1,130 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

1- به به حرم امام رضا(ع) چه جای خوبیه! دست پخت مامانم هم روز به روز بهتر می شه!

توضیج: 5شنبه ی گذشته من و پرهام دوتایی با اتوبوس رفتیم حرم. تجربه ی شیرین و خوبی بود. جای همه خالی. این جا که پرهام جون نشسته رواق دارالحجته. خیلی جای خوب و مناسبیه برای بچه ها چون خیلی وسیعه و دلبازه.

 حرم

2- هفته ی قبل انگشت من چنانچه در تصویر مشاهده می کنید در اثر یک بی احتیاطی بدجوری برید و حسابی حال منو گرفت! فکر کنید با این دست من چه جوری باید کارهام رو انجام می دادم مثلا پوشک عوض کردن و شستن پرهام! ولی آقا اینا به کنار پرهام هر دفعه من باند یا چسب انگشتم رو عوض می کردم گریه می کرد و دست کم یه چسب رو می گرفت و می چسبوند به اینور و انور! الانم که چسبونده به مچش!

چسب زخم

3- پرهام عصرها قبل از افطاری یه دور با بابایی می رن پارک!

پارک1

4- بابا می شه به اون پسره بگی بیاد با هم توپ بازی کنیم؟!

پارک2

5- امروز پرهام تا 12 ظهر خوابید! منم حوصله ام سر رفت, رفتم بیدارش کردم. بچه ام شبها خیلی دیر می خوابه.

لالا

٦- با دیدن فیلم و عکسهای بچه های سومالی گریه ام می گیره و احساس می کنم سنگم! خدایا! من فقط از دستم برمیاد که دعا کنم و پول خیلی ناقابلی رو براشون بفرستم ولی از دست تو برمیاد که معجزه ها کنی و رنچ اون کوچولوها و مادرهای درمونده شون رو کم کنی! منو ببخش نمی خوام برای ذات پاک شما تعیین تکلیف کنم ولی یه جوری ثروتمندهای دنیا رو سیاستمدارهای پر هارت و پورت دنیا رو بیدار کن تا .......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان قندعسل
1 شهریور 90 17:21
سلام قالب نو مبارکههههههه
خوش بحال شما که در جوار اقا علی ابن موسی الرضا زندگی میکنین هر وقت میرین حرم ما رو از دعاتون بی بهره نذارینمامانی بیشتر مواطب خودت باش


سلام ممنونم چشم حتما!
مامان بهار و باران
1 شهریور 90 17:31
شما که مشهد هستی شهر به این خوبی لطفا هر موقع رفتید حرم برای ما هم دعا کنید
مثل اینکه ما همکاریم شما هم فرهنگی هستید درسته ؟
پرهام جوونو ببووووووسید


چشم حتما! منم معلم ام!
مامان بهار و باران
1 شهریور 90 17:40
آدرسو درست وارد نکرده بودم عذر می خوام.
مامان زهرا نازنازی
1 شهریور 90 17:52
قالب جدیدتون مبارک باشه

التماس دعا . سلام ما رو هم به امام رضا ع برسونید


ممنونم و حتما عزیزم!
بابا محسن
2 شهریور 90 10:22
خوش به حالتون سه سوته میرین حرم امام رضا !
بی زحمت سلام ما را هم برسونید و بهش بگید امام رضا اینا هم دلشون برات تنگ شده


حتما! ولی واقعا تا طلب نکنند نمی شه رفت! من اینو فهمیدم. مردم از اون سر دنیا میان و می رن ولی ما به خاطر مشغله و ....می گیم حالا بعدا!
مامان ارميا
2 شهریور 90 11:41
قربونت برم خاله اي ميري پيش امام رضا واسه داداش ارميا هم دعا كن.ارميا كه نظر داره بياد ولي هنوز نشده.چقدر جيگر خوابيدي پسملي.
narjes
2 شهریور 90 22:15
سلام ممنون از اينكه باز هم به ما سر زدين! پرهام جون هم نازه!
عتیق
3 شهریور 90 2:06
سلام
1-زیارت قبول مارو هم دعا کنید
2-خدا بد نده
3-شاد باشن
4-
5-چه خواب ناز و معصومانه ای
6-این اتفاق ها میفته تا ما آدما امتحان بشیم تا معلوم بشه چند مرده حلاجیم و چه قدر شایسته این جمله ایم:
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار

سلام عزیزم! منم با تو موافقم و همیشه این عقیده رو دارم که رنج دیگران و شادی اونها حتی؛ برای ما امتحانه!

فرشته مامان امين رضا
3 شهریور 90 8:02
سلام
زيارت قبول مارا ازياد نبرين انشااله بزودي ميايم پابوسش.
چكاربچه داري بزار بخوابه ماماني
راستي آپم


سلام به روی چشم! امیدوارم اینجا که اومدید بهتون خوش بگذره!
عمه پرهام
3 شهریور 90 13:28
سلام مامان عزیز پرهام و پرهام عزیزم زیارت تون قبول باشه خشگل مامانی منم رودعا کردی التماس دعا
مامان نازنین رقیه
3 شهریور 90 19:04
سلام ماشالله چه پسرگلی دارید چقدر خوشمزه وشیرینه
مامان ماهان
4 شهریور 90 18:42
خدا بد نده عزیزم چقدر ناز و معصومانه خوابیده زیارتتون هم قبول
مامان رها
6 شهریور 90 9:03
عزیزم قالب جدید مبارک زیارتتون هم قبول باشه خوش به حالتون که در جوار امام رضا زندگی میکنین


ممنونم خاله
محمدحسین عشق جاودان
6 شهریور 90 10:02
سلام عزيزم .زيارتت قبول .زنده باشي گلم .ماماني مواظب انگشتت باش .مواظب خودتون باشين .ما رو از دعاي خير خودتون فراموش نکنين .دوستون دارم زياد


سلام و حتما دعای خیر ما برای همه و شما عزیز اگه قابل باشیم.
فهیمه مامان پرهام
7 شهریور 90 3:33
پستائی رو که غیبت داشتم رو هم خوندم
دایی ارمیا (مهدی)
8 شهریور 90 13:33
خیلی بانمکی تو جیگررررررررررررررررررررررررررر
دوس دارم بخورمت کوچول موچول


سلام اشتباه نشده دایی! شما فقط دایی ارمیا که نیستی هستی؟!!!!!!!!!!!!!
دایی پرهام
8 شهریور 90 14:41
اشتباه نشده خواهر خوبم
میتونی به Page ارمیا بری و پست رانندگی چه کیفی داره رو بخونی چه کامنتی گذاشتم اینکارو کردم شما دو تا خواهرو به جون هم بندازم
هیه


متشکرم!