پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام در آزمایشگاه فیزیک

1390/5/29 15:53
نویسنده : مامان پرهام
690 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

چهارشنبه با پرهام رفتیم مدرسه. رفتیم چون مکان مدرسه داره تغییر می کنه و من احضار شدم تا وسایل آزمایشگاه فیزیک رو جمع و جور کنم. هرچی گفتم بابا کسی نیست پرهام رو بهش بسپرم گوش نکردند. منم با پسرم رفتم. البته آزمایشگاه خاک خورده و خطرناکه ولی خب چه چاره؟! اینهم از جناب پرهام در آزمایشگاه فیزیک:

آزمایشگاه هم جای بدی نیست ها!

آزمایشگاه1

تا مامانم حواسش نیست درش رو باز کنم ببینم چه خبره؟!

آزمایشگاه2

اوه اوه! چه جای خوبی!

آزمایشگاه3

اینم چیزه خوبیه!

آزمایشگاه4

کلا خوشم اومده!

آزمایشگاه5

بله! جای شما خالی! از بیشتر کارهای جالبه پرهام به دلیل دست تنها بودن نتونستم عکسی بگیرم. مثلا توی بسته بندی سعی می کرد به من کمک کنه و می رفت به وسایلی که توی کارتونها می گذاشتم دست می زد. یه وسیله ای هم بود که می خواستش چون لوله اش شبیه جاروبرقی بود!ولی خیلی بچه ام خسته شد. منم همین طور!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زهرا نازنازی
30 مرداد 90 0:27



:





مامان قندعسل
30 مرداد 90 4:49
سلام عزیزم خسته نباشی
یه سوال؟؟؟دبیر فیزیکی؟؟؟؟ اخه من لیسانس فیزیک دارم همینجوری خواستم بدونمممممممم


با اجازه ی بزرگترها بله!
فرشته مامان امين رضا
30 مرداد 90 8:13
سلام

به به فيزيك دان آينده خوشبحالت خانوم پسرت عاقبت بخير شد


خدا از دهنت بشنفه خواهر!
معصومه عمه پرهام
31 مرداد 90 19:22
بوووووووووس واسه آقای دانشمند


ممنونم!
هدیه جون
31 مرداد 90 22:44
سلام
انشاالا ی فیزیکدان مشهوری بشه
راستی ما هم به روز شدیم فردا هم تفلته دخملمه به ما سر بزنید خوشحال میشیم


سلام خدا از دهنتون بشنفه عمو! تولد هدیه جون هم مبارک!
محمدحسین عشق جاودان
1 شهریور 90 10:47
سلام خاله جوني .آفرين گل پسرم چقدر بزرگ شدي .فيزيک دان - آشپز قربونت خاله با اين همه ذوق و سليقه


ممنونم خاله! آره خودمم نمی دونم چی کاره بشم؟! آشپز یا مهندس یا باغبون یا دانشمند؟!
مامان آريا
1 شهریور 90 12:37
عزيزم براي خودت حسابي فيزيكدان شدي


چه کنیم دیگه خاله! وقتی مامان منو می بره به این جور جاها منم مجبور می شم از این جور ادمها بشم!
مامان ماهان
4 شهریور 90 18:39
به به چه فیزیکدان کوچولویی
مامان رها
6 شهریور 90 9:01
سلام عزیزم آخه اینقدر وسایل جالب خوب هرکی باشه خوشش میاد دست بزنه بخصوص که این بچه از نوع پرهام یا رهای من باشه


آخ گل گفتی خاله!