پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

بستنی خورون و کیک پزون!!!

1390/5/27 18:11
نویسنده : مامان پرهام
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

یکی از کارهای مورد علاقه ی من(مامان پرهام) آشپزیه! از وقتی هم که پرهام عزیزمون به دنیا اومده من تا به حال چندین و چند کتاب با عنوان اشپزی برای کودک خریدم. ایرانی و خارجی و از روی اونها برای پرهام و صد البته خودمون غذا و دسر و شیرینی درست کردم. توی این عکسها یه بستنی میوه ای ساده رو می بینید که پرهام داره می خوره و بعد پسر عزیزم رو می بینید که داره در درست کردن خمیر کیک موزی به مادر کمک می کنه. البته کمکی که بعدش پاک کردن فرش رو برای من به همراه داشت!متفکر

1- ااا! چرا هی کوچیکتر می شه؟!!

بستنی1

2- بخورم تا تموم نشده!

بستنی2

3- مامان ممنونم که گذاشتی منم کیک درست کنم. دوست دارم!

کیک1

4- دارم حسابی کار می کنمااااا!

کیک2

5- خب فکر کنم بهتره از بالا خمیر رو هم بزنم یعنی کنترل از راه دور!

کیک4

6- به به دیگه آماده شد! مامان بزاریمش توی فر؟!

 

کیک5

7- مامان: بله! حسابی آماده شده با اون ریخت و پاش خمیر ها روی فرش. من از بس که دوستت دارم از خرابکاریهات عکسی این جا نمی گذارم فعلا!

ولی جای شما خالی کیک خیلی خوشمزه ای شد!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان زهرا نازنازی
27 مرداد 90 22:52
نوش جان
گشنه
28 مرداد 90 14:44
وای منم می خوام!!!
میشه دستور بستنی رو بنویسین؟ ماه رمضون خدا رو خوش نمیاد از این عکس ها بذارین!!!


بستنی خیلی خیلی ساده است. این که توی عکسه فقط کمی شکر و آب لیموترش تازه باآبه. بستنی یخی 2: ماست و آب میوه(مثلا سیب و انگورو...) اب میوه 2 نوع باشه. اب میوه رو با ماست مخلوط می کنی و هم می زنی(البته اول یکی از آب میوه ها رو) بعد توی لیوانهای مورد نظر می ریزی و می گذاری توی فریزر. بعد از بستن یه چوب بستنی توی اونها می گذاری و دوباره می گذاری توی فریزر. بعد درشون می یاری و آب میوه ی دوم رو اضافه می کنی و 2باره می گذاری توی فریزر. بعد از بستنی لایه ی دوم مخلوط آب میوه و ماست اول رو دوباره درست می کنی و به لیوانها اضافه می کنی. بعد از چند ساعت گذاشتن توی فریزر یه بستنی یخی سه لایه ی خوشمزه داری. نوش جان. بعدا عکسش رو می گذارم.
معصومه عمه پرهام
28 مرداد 90 16:17
نوش جان... دهنم آب افتاد


ببخشید حالا شماها هم روزه اید!معذرت می خوام!
مامان ماهان
28 مرداد 90 17:45
پرهام جونم نووووووووووووووووش جووووووووووووونت عزیزم معلومه خیلی خوشمزه اس
آفرین که به مامانی کمک میکنی


ممنونم خاله!
سيدمهدي
29 مرداد 90 2:27
امشب بیا و آرزویم را روا كن او را به یاد ما ، تو مشغول دعا كن با كوهی از حاجت به در گاهت نشستم در لیلة القدر علی دل بر تو بستم( التماس دعا
مامان رها
29 مرداد 90 9:47
ای جونم نوش جونت گلم پرهام جون آفرین گل پسر که به مامان کمک میکنی


ممنونم خاله!
مامان ارميا
29 مرداد 90 10:23
آفرين جيگر خاله كه انقدر كمك مي كني.ديدم. اون روز كه مي خواستم خونمونو جارو بكشم تو با گريه مي خواستي جارو رو از من بگيري و اين كار رو خودت انجام بدي و به من هم كمك كني.


بله خاله من کلی به همه کمک می کنم حتی دلم می خواد برم به آدمهای بیرون که دارند جارو می کنند یا ابزاری دستشونه کمک کنم!
يك خانوم پرنيان
29 مرداد 90 10:41
سلام دوست بانمكم
بابا محسن
29 مرداد 90 10:58
حالا هی شما دل ما را آب کن !
پرهام جون با شما نبودم ... شما بستنیت را بخور تا اب نشده !


ببخشید!
مامان مهرسا
29 مرداد 90 11:24
به به نوش جان یک عکسی از دسپخت آقا پرهام میذاشتی ببینیم کیکش چی از آب در او.مده:


باشه دفعه ی دیگه حتما!
مامان الی
29 مرداد 90 12:34
آخیییییی ناااااازی پرهام عسلی

آفرین که اینقد به مامانی کمک می کنی خاله جون بووووووووووس


ممنونم
مامان آريا
29 مرداد 90 13:00
آفرين به پرهامي كه اينقدر هنرمنده كيکي كه تو بپزي خوردن داره ها خاله به به


ممنونم خاله آره مامانم همینو می گه!