پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پیچ گوشتی در دست پرهام!

1390/5/26 4:48
نویسنده : مامان پرهام
661 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

بی مقدمه به این کمیک استریپ نگاه کنید:

1-به به ابزار و به به تر یه ماشین که می تونم ترتیبش رو بدم و حسابی تعمیرات کنم!چشمک

آچار1

2-حالا ببینم کجاش خرابه؟!کجاش درسته!عینکآچار2

3-به به چه کیفی داره! درست شکل بابا شدم!اوه

آچار3

4- خب! فکر کنم ...آره اینجاش خرابه!یول

آچار4

5-ااااااااا! چرا همچین شد؟دیگه نمی خونه؟بازنده

آچار5

6- وای! حتما خرابش کردم!آخ

آچار6

7- مامان کمککککککککککک!سوال

آچار7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مهرسا
25 مرداد 90 15:57
خیلی باحال بود کلی از دست این پسر ناز دست به آچارت خندیدم


ممنونم
مامان زهرا نازنازی
25 مرداد 90 18:15
----------------(\_/)
-(\(\----------(≧◡≦)
( =':')---
(..(")(")✿❀❁(")(")


ممنونم
شهره
25 مرداد 90 19:16
سلام خانوم سلیمی
خوب هستید؟ نی نی خوبه؟
نمی خواستم اینجا نظر بذارم احساس کردم یکم جو خانوادگیه ولی دلم نیومد.
آقا پرهام خیلی بزرگ شده. ایشالا یه روز همه این پست ها رو می خونه و عشق می کنه
خیلی دلم براتون تنگ شده.
من به روزم.


سلام. منم دلم براتون تنگ شده. ایشاللا خوش باشید.
مامان ارميا
26 مرداد 90 9:29
سلام خاله اي. ماشين قشنگت رو خراب كردي؟ شيطون. از دست شما جيگرا چي كار كنيم؟


هیچی فقط بخندید!
مامان ماهان
26 مرداد 90 11:13
قربونت برم
ماشینت و تعمیر کردی حالا درست شد عزیزم
چه ماهرانه هم پیچ گوشتی رو گرفته دستش


من عاشق تعمیراتم. اگه وسیله ی خرابی توی خونه دارید مزاحم بشم؟!
فرشته مامان امين رضا
26 مرداد 90 12:36
سلام

خسته نباشي پرهام جون مهندس
انشااله درآينده مهندس الكترونيك بشي عزيزم


تا خدا جی بخواد!
پیانیست
26 مرداد 90 21:01
چه بچه فنی کاری. بفرستش بیاد خونه ما لازمش داریم به عنوان یه مهندس اهل تجربه. نه از این مهندس تئوریکا.


در خدمتیم خاله بهار!
بابا محسن
29 مرداد 90 10:57
پرهام یک ماشین داره که یک چرخ نداره ! ولی جالبه که خیلی دوسش داره و همیشه در الویت ماشین هاش قرار داره و همچین با مهارت حرکتش میده که انگار نه انگار ماشینه ناقصه ! ولی در کل یک ماشین سالم نداره! خب تقصیر خودشونه ! مگه نه !؟


این طوری بیشتر کیف می کنند!خرابکاری و خرابکاری...