پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

تبلیغات!!!

1390/3/8 17:22
نویسنده : مامان پرهام
686 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلامقلب

صدا منو دارید؟!

پرهام و میکروفون

من خیلی پسر خوبی هستم!

پرهام خوش تیپ

و اصلا فکر نکنید که به سیم و سشوار مسافرتی و ماشین لباسشویی دست می زنم! اینا مونتاژه! یعنی مامانی عکسا رو بهم چسبونده تا بگه من به این جور چیزها دست می زم!از خود راضیدر حالی که من فقط با اسباب بازی هام بازی می کنم!

 ااااا! این اسلحه رو کی داده دست من؟هیپنوتیزم

پرهام و تفنگ

گفتم که دستم دادند! اون عکساها هم مونتاژه!منتظر

پرهام متفکر

خود دانید! ما که پسر خوبی هستیم.خمیازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

رعنا(مامان سیما)
8 خرداد 90 19:04
الهی جیگر خاله ما که میدو نیم تو اهل این کارا نیستی و اینا همش مونتاژه راستی خودمونیما دندونات هم خیلی خوشگله بووووووس
مامان محمدرضا
8 خرداد 90 20:50
سلام بووووسسسسس برای پرهام جون و مامان عزیز اگه اجازه بدین لینکتون کنم


سلام با کمال افتخار. ما هم شما رو لینک کردیم.
مامان ماهان
8 خرداد 90 22:46
بله عزیزم اینا رو مامانی درست کرده تا نی نی های دیگه ببینن دست به چیزهای خطرناک نزنن پرهام جونم اینا جیزززززززززززززززززززززه
مامان فرشته
9 خرداد 90 1:09
سلام عزیز دلم خوبین ؟ الهی قربونش برم من معلومه که اینا همش مونتاژه و صد البته که تو بهترین پسمل دنیایی بوسسسسسسسسسسس
بابا محسن
9 خرداد 90 8:53
جدی میگین ؟! همه این عکسها مونتاژه ؟! من که از اولش هم شک کرده بودم ...با اجازتون پرهام با آقا پرهام شما یک عرض خصوصی داره : به مامانت بگو قشنگتر مونتاژ کنه واسه تو افت داره دوشاخ را اونجوری بزنی تو پریز ... بگو چندتا عکس هم با چاقو و قمه و اینچیزا مونتاژ کنه ...! رانندگی بلدی ؟ موتور سواری چی ؟ بلدی فرشاتون را لوله کنی ؟ آشپزی کردی؟ دیگه عکس مونتاژی چی داری ؟!!!!


پریزی که در تصویر مشاهده می شود پریز تلفن است نه برق! یعنی شما فکر می کنید من اینقدر بی فکرم؟!
فرشته مامان امين رضا
9 خرداد 90 11:03
سلام پرهام جون چه ماماني داري مي خواد تورو بد جلوه كنه پسر به اين خوبي. راستي اپم0
مامان قندعسل
9 خرداد 90 23:47
امان از دست این مامانااخرین عکس خودش شاهد اینه که همه ی این عکسا مونتاژه اخه پسر به این متفکری چه به این کارها
مامان فرشته
10 خرداد 90 3:34
بوس بوس
مامان قندعسل
10 خرداد 90 15:11
عزیزم منم لینکت کردم
پرهام
11 خرداد 90 10:52
مامانی شما خودتو ناراحت نکن بابایی منظوری نداشته ...! بعد از خدا ، مامان بابا بهترین مراقب واسه ما هستند