پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام در باغ وحش!

1390/3/10 13:19
نویسنده : مامان پرهام
2,209 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

قبلا گفته بودم که پرهام به حیوانات خیلی علاقه داره! دیروز ما بعد از مدتها تصمیم خودمون رو مبنی بر بردن پرهام به باغ وحش عملی کردیم.

تمساح

پرهام اولش انگار خیلی متوجه نبود کجاست. ولی وقتی دو تا قفس بزرگ رو رد کردیم و چشمش به خرس قهوه ای افتاد اوضاع تغییر کرد. با تعجب و علاقه نگاه می کرد. و صداشون می کرد.

پرهام در باغ وحش

توی این عکس داره به سگ خالدار نگاه می کنه. یه اتفاق جالب هم افتاد: من معمولا وقتی با پرهام می رم بیرون یه موز با خودم برمی دارم. چون هم پرهام به اون علاقه منده و هم خوردنش راحته. دیروز هم داشتم بهش موز می دادم که یکی از لاماهایی که ما کنار قفسشون بودیم اومد سمت ما! من نمی خواستم بهش چیزی بدم ولی پرهام مهربون موزش رو گرفت و به سمت لاما برداز خود راضی و لاما هم اونو با اشتها گرفت و خورد! حیف شد نتونستم از این صحنه ی جالب عکس بگیرم. یه اقایی عکس و فیلم گرفت حتی روم نشد از ایشون عکس رو درخواست کنم. به هرحال خاطره ی جالبی شد. این پسر خیلی باحاله.عینک 

پرهام یه عروسک بزرگ بادی داره به شکل ببر. که من اون رو گذاشته بودم روی کمدش. دی شب ازم خواست اون رو بیارم پایین و خیلی بهش علاقه نشون داد! امروز صبح هم از من خواست اون رو موقع صبحونه خوردن کنارش بگذارم! بچه ام حسابی رفته توی فاز حیات وحش!از خود راضی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

محمدحسین عشق جاودان
10 خرداد 90 14:08
سلام.خوبين .خوشين .عزيز دلم به سلامتي تجربه ي جديدت مبارک .به اين فکر کردم بدک نيست که پسملي ما هم اينو تجربه کنه قربونت
مامان فرشته
10 خرداد 90 14:10
سلام عزیز دلم خوبین ؟ ای جانم قربون اون قلب مهربونت بشم من عروسکم خوش گذشت عزیز خاله بوسسسسسسس
مادر سامان
10 خرداد 90 14:32
سلام لطف کردی که به ماسر زدید دیگه به این زودی ها پرهام جون ازتون جوجه مرغ و جوجه اردک می خواد
مامان قندعسل
10 خرداد 90 15:10
ماشالله به پرهام مهربون و خوش قلب
مامان ماهان
10 خرداد 90 15:28
قربون این پسر مهربون برم چه مامان و بابای مهربونی که پرهام جونم جاهای خوب خوب میبرن
مامان حسین
10 خرداد 90 16:06
چه پسر مهربونی که به حیوونا غذا میده
بابای پرهام
11 خرداد 90 10:48
دارم فکر میکنم چه عکسهای قشنگی را از دست دادین اشکال نداره دوباره میرید ... ) من یکبار یک عکس گل توسط نی نی وبلاگ آپلود کردم ده بار بهم اخطار دادن که فقط عکس نی نی باید آپلود کنید ! این تمساحه احیانا نی نی نیست ؟! شایدم پارتی دارین ؟!! راستی از وایسادن پرهام جون هم عکس بذارید معمولا خیلی بامزه راه میرن اولش ...
آزاده
11 خرداد 90 22:31
ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ع
آزاده
11 خرداد 90 22:32
سلام .. ممنون كه به ما سر ميزنيد .. اين عكسها ديدنش هم وحشت ناكههههه عجب نترسيه اين گل پسر
فرشته مامان امين رضا
12 خرداد 90 7:51
سلام چه پسر خوب ومهربوني .
narjes
16 خرداد 90 18:16
سلام چه جالب بود!
مامان مهرسا
17 خرداد 90 8:14
باریکلا به این پسر مهربون
مامان رها
19 خرداد 90 10:04
الهی میبینم پرهام هم مثل رهای منه من هم باید باغ وحش ببرمش تا لذت ببره آفرین به شما مامان بابای مهربون
سيدمهدي
26 خرداد 90 7:07
روز پدر به همسر عزيزت مباركباد ..بابا پاشو بيا آپم واااااااااا

سلام ممنونم و چشم!