پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پشتکار

1390/3/6 11:36
نویسنده : مامان پرهام
771 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

به این کمیک استریپ خوب نگاه کنید:چشمک

1- مامان می شه باتری ها رو در بیارم؟مشغول تلفن

باتری1

2- موفق شدم بازش کنم!تشویق

باتری2

3- حالا می خوام درشون بیارم!مژه

باتری3

4- بیایین بیرون باتری های شیطون!قهر

باتری4

5- خب دیگه تقریبا تموم شد!خنده

باتری5

6- خالی شد!چشمک

باتری6

7- حالا می خوام بزارم سرجاشون!ابرو

باتری7

8- خب فکر کنم اینم بهش می خوره!ابرو

باتری8

نظر شما چیه؟ کار من خوب بود؟!خوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان قندعسل
6 خرداد 90 11:58
افرین اقا مهندس خوشمل
مامان فرشته
6 خرداد 90 13:37
سلام عزیز دلم خوبی ؟ ای جانممممممممممم الهی قربون اون انگشتای تپلی خوشگلت برم مهندس خاله کنجکاو من بوسسسسسسسس تو رو خدا منو ببخش گلم اگه پستهای قبلی رو خونده باشی کاملاً توضیح دادم که خیلی حالم خوب نیست و نمی تونم زیاد بیام نت و به لینکام و دوستای گلم سر بزنم اما خواستم هر کس آپ کرد خبرم کنه در اولین فرصت می آم دیدنش از تو هم ممنونم که اومدی گلم خبرم کن عزیزم ممنون می شم
غزاله
6 خرداد 90 15:12
وقتی مطالبی که در مورد پرهام جان می نویسین رو می خونم یاد خودم می افتم! چون من حتی در این سن دست از کنجکاوی و دست بردن تو هر کاری (از نوع کارای فنی!) بر نمی دارم و تا ته و توشو در نیارم بیخیال نمی شم مامان و خواهرم می گن از بچگی همینجوری بودی هنوزم هستی در کل هم از شخصیت خودم خوشم میاد و هم از هر آدمی که با مسائل به طور کنجکاوانه برخورد کنه
هدیه
6 خرداد 90 15:26
سلام الهی همه درا به روت باز باشن
مامان ماهان
6 خرداد 90 16:43
ای جان ........... چه پسر کنجکاوی . میخواد بزرگ شه مهندس بشه دیگه
مدرسه ی مامان ها
6 خرداد 90 17:01
سلام خیلی بامزه بود ممنون از اینکه حوصله به خرج دادید و مطالب ما رو خوندید شما هم به جمع مامان های مدرسه اضافه شدید
مامان رها
7 خرداد 90 9:31
الهی قربونت برم عزیزم مهندس آینده حتما موفق میشی گلم
عمه پرهام
7 خرداد 90 10:21
سلام خوشگلم الهی فدای دستهای خشگل و نازت بشم که انقدر فعال و باهوشی وبا اراده و پشتکار و بادقت داری کار انجام مدی فقط مواظب باش مهندس کوچلو ی آینده از طرف من ببوسیدشششششش.
محمدحسین عشق جاودان
7 خرداد 90 11:19
سلام .گلم خوبين خوشين .خرگوش باهوش من خوبي .تو هم گلي مثل محمد حسين دانشمند کوچولو هستي که خاله .موفق باشي .ماماني روزت رو تبريک مي گم عزيزم
فرشته مامان امين رضا
7 خرداد 90 12:15
سلام آفرين پرهام باهوش بااين كاري مهندسي خداحفظش كنه وهميشه زيرسايه خدا وشما سالم وشاد باشه منم براي امين رضا تاب خريدم كه موزيكاله وخيلي هم دوسش داره.روي تراس ما هميشه 2تاكبوترياكريم مياد مي شينه وامين رضا خيلي دوست داره و كلي ذوق مي كنه. ببخشيددير سرزدم
بابای پرهام
7 خرداد 90 13:33
با اون فنره ساز نمیزنه ؟! پرهام خیلی خوشش میاد با ناخنش به فنراش ضربه بزنه صدای زنبورک بده ... چون بچگی خودم را یادمه میگم خدا به فریادم برسه ! ولی عکسهای جالبی گرفتین کاملا مصوره
مامان زهرا نازنازی
7 خرداد 90 13:58
مامان آرتین
8 خرداد 90 5:41
این پرهام خان قراره دانشمند هسته ای بشه یا مهندس سخت افزار. فداش بشم اینقدر نازه. من 2-3 ماهه به وبلاگتون سر میزنم خیلی جالبه
متين وروجك
8 خرداد 90 9:13
اي جان كلي خنديديم شما هم عجب لحظه ها رو شكار مي كنيدها آفرين به هر دوتا تون
سيدمهدي
18 خرداد 90 4:47
سلام.آپم ممنون ميشم خواهريم بهم سر بزنه