پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام مهربون!

1390/3/4 15:22
نویسنده : مامان پرهام
1,899 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

دیروز پسر نازنین ما 2 قدم راه رفت. من از خوشحالی زنگ زدم به بابای پرهام. بابایی هم وقتی اومد خونه همراهش خودش یه تاب به عنوان جایزه برای پرهام اوورده بود. پرهام قبلا از تاب نوزادی اش خیلی استقبال نکرده بود. منهم چون توی کتابی خونده بود که تاب برای رشد مغز بچه ها به خصوص کوچکترها بده خیلی هم خوشحال شدم. ولی الان دیگه پرهام از تاب استقبال کرد. حتی بچه ی مهربونم از ما خواست تمام عروسکهاش رو ببریم کنارش تا اونها هم از تاب خوردن لذت ببرن! الهی دورت بگردم! قربون اون قلب مهربونت!

پرهام و تاب

به لبخند شادش نگاه کنید:

پرهام و تاب

تازه پسرم با گل ها هم مهربونه. جند روز پیش من یه گل کوچیک کاکتوس خریدم و گذاشتم لبه ی پنجره ی آشپزخونه تا با پرهام بهش آب بدیم. به این گل باید هر 4 روز یه بار آب داد. تا چهار روز اول که هیچ. روز پنجم یعنی دیروز بابایی و پرهام به گل اب دادند و بچه ام کلی ذوق کرد و خندید. امروز صبح همین که بغل بابا اومد توی آشپزخونه تا به من سری بزنند!! و چشمش به گل افتاد لبخند زد. بعد با ایما و اشاره به ما گفت که آب می خواد توی فنجون خودش. ما فکر کردیم می خواد آب بخوره دیدیم بچه ام می خواد به گلش آب بده! حالا من نمی دونم اگه پرهام بخواد هر روز به گلش آب بده و هنوز معنی هر 4 روز یه بار رو متوجه نمی شه چه کنم؟ نکنه گل منفجر بشه! ....اینم گل قشنگمون!

گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
4 خرداد 90 23:47
خاله تاب تاب سوار شدی
چه گل خوشگلی حتما می ترکه عزیزم


احتمالا!
بابا محسن
5 خرداد 90 11:31
روزتون مبارک فکر میکردم پرهام راه افتاده بوده ... پس مبارکه عجب کادوی باحالی به مامانی دادند پدر و پسر راستی حتما یک سری به ما بزنین منتظرم ها ... خیره ...حتما بیاین
هدیه
5 خرداد 90 12:22
سلام امیدوارم که همیشه تو راههای خوب قدم برداره
مامان ماهان
5 خرداد 90 14:49
بر همان عهد كه با ياد و خيالت بستم ياد من هم نكنى باز به يادت هستم ...
رقیه دختر دایی نرگس
6 خرداد 90 12:39
پرهام جان تابت مبارک خیلی قشنگه
مامان ارمیا ( خاله پرهام )
7 خرداد 90 15:33
خاله جیگرتو هان هام کنه از بس که تو ماهی پسر. دلم برات یه ذره شده. دوست داریم بیایم پیشتون ولی شاید ارمیا اذیت شه.تا ببینیم قسمت چیه.