پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

مادر روزت مبارک!

1390/3/3 11:20
نویسنده : مامان پرهام
650 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

 

مادر

عکسی که می بینید در سال 58 گرفته شده. این دختر کوچیک منم و اون خانوم هم مامان عزیز منه. مادر عزیز! خوبی های تو رو نمی شه با هیچ کاری یا حرفی یا هدیه ای جبران کرد. ازت ممنونم و دوستت دارم. تو به من خیلی چیزها یاد دادی و از همه مهم تر امید به زندگی دادی. شادی و امید تو در هر لحظه به زندگی ما نشا ط می داد و می ده. منو ببخش که ازت دورم. مراقب خودت باش. امیدوارم سال های سال با پدر عزیز شاد و سلامت باشی.

پرهام مشغول است

این عکس رو می بینید؟! بچه ام داره عروسک میمونش رو می خوابونه. روش هم ملافه کشیده. انگار داره به من می گه: اااااااااا! نمی خوابه این شیطون!

دی شب بابای پرهام و پرهام عزیز به مناسبت روز مادر برای من یه روسری بنفش خوشگل گرون قیمت و یه کیک خامه ای خریدند! دستشون درد نکنه! قلب ایشاللا جبران کنیم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

محمدحسین عشق جاودان
3 خرداد 90 11:38
سلام عزیزم و دوست گلم ؛ فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن را با همه وجودم بهت تبریک و تهنیت میگم. خیلی دوست دارم
مامان پرهام
3 خرداد 90 12:03
روزت مبارک عزیزم.با اجازه لینکتون کردم
هدیه
3 خرداد 90 12:52
سلام روزتون مباک خدا سایه همه بزرگترا حفظ کنه که برکته زندگین
هدیه
3 خرداد 90 12:55
من فکر میکردم هدیه هم تو لیست دوستای پرهام جون باشه ولی...
زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 13:14
سلام روز مادر مبارك
مادر سامان
3 خرداد 90 13:32
سلام روز مادر بر همه مادران و روز زن بر همه زنان مبارک ممنونم که به ما سر زدید
معصومه عمه پرهام
3 خرداد 90 14:02
آخی چه عکس قشنگی گذاشتین... هم عکس شما و هم عکس پرهام گلی... روز مادر رو هم بهتون تبریک میگم
رعنا (مامان سیما)
4 خرداد 90 8:28
سلام مامان پرهام روز مادر رو بهتون تبریک میگم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین
فرشته مامان امين رضا
4 خرداد 90 8:29
سلام روزت مبارك
عمه پرهام
4 خرداد 90 12:00
سلام مامان عزیز پرهام خشگله و خانم برادر عزیزم روز زن و روز مادر را از راه دور به شما تبریک می گوییم . امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشید در کنا پرهام عزیز و مامانی عکسهایی که فرستادید بسیار قشنگ است دست شما درد نکند . به امید دیدار شما عزیزان شمارا به خدای بزرگ و مهربان می سپارم .
مامان ماهان
4 خرداد 90 23:45
سلام چه چهره ی مهربونی داره خدا حفظش کنه دست همسر گلت درد نکنههههههههههه