پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام اهل مطالعه!

1390/2/29 18:36
نویسنده : مامان پرهام
645 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

 

من از وقتی تازه خوندن و نوشتن یاد گرفته بودم تا الان که بالاخره سنی ازم می گذره!! همیشه عاشق کتاب خوندن بودم و هستم. فکر می کنم این ژن از پدر نازنینم به من ارث رسیده. و حالا به پسرکوچولوی نازمون اقا پرهام. از مرداد ماه 1389 یعنی وقتی پرهام چهار ماه و نیم سن داشت براش کتاب می خونم. البته از قبل آواز خوندن و شعر و لالایی خوندن جزو برنامه ام بود ولی کتاب رو از نیمه ی مردادماه شروع کردیم. بابای پرهام رفته بود و 60 هزار تومان برای پسرش کتاب شعر و هوش و ترانه خریده بود. پرهام شعرهای ناصر کشاورز رو خیلی دوست داره منم بیشترشون رو حفظم. ترانه های نی نی کوچولو و می می نی(که این سری دوازده تایی اخری رو خاله جونی مامان ارمیا خریده). پرهام بیدار شد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مانی جون
29 اردیبهشت 90 23:02
سلام ممنون که سر زدی چه پسر اهل علم ودانشی داری
مامان ماهان
29 اردیبهشت 90 23:59
ای جانم قربون اون عینک زدنت
معصومه عمه پرهام
30 اردیبهشت 90 0:38
اقای دکترو نگا....
مامان فرشته
30 اردیبهشت 90 3:04
سلام عزیزم ای جانم خاله قربونت بره عزیزم با اون عینک زدن خوشگلت دست مامان و بابا درد نکنه بابت خرید کتابها و زحمت خوندنش خیلی کارتون عالیه ممنون بابت دلگرمیت بوسسسسسسسس
محمدحسین عشق جاودان
30 اردیبهشت 90 12:26
سلام.خاله عزيم و پرهام گلي .هزار ماشاءا... به سلامتي .بچه ها عاشق شعر و ترانه هستن.دوستون دارم