پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام رییس آروم!

1390/2/27 17:15
نویسنده : مامان پرهام
710 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

پرهام معمولا بعد از این که غذاش رو می خوره, خیلی سریع!! می ره پشت مبلی آروم می شینه و تکیه می ده و در سکوت کامل منتظر می شینه تا من یا باباش بریم باهاش بازی کنیم و بگیم: دالللللللللی! عزیز دلم قربون اون آروم نشستنت! انگار خجالت می کشه که ما رو مجبور کنه باهاش بازی کنیم ولی نمی دونه این کارش ما رو وادار می کنه با عشق و علاقه ای هزارباره حتی درحالی که داریم از شدت کار یا گرسنگی می میریم بریم دنبالش! عزیز دلم! اینم یکی از اون صحنه هاست:قلب

چند هفته ی قبل عصر پنج شنبه رفتیم نیشابور و فردا غروبش برگشتیم. این عکس رو موقع رفتن از پرهام و بابایی گرفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

...........
28 اردیبهشت 90 3:55
narjes
28 اردیبهشت 90 3:56
سلام وبلاگ قشنگی دارین.به من هم سر بزنین اگه با تبادل لینک موافقین من رو با اسمه شازده کوچولوهای خاله لینک کنین و بگین با چه اسمی لینکتون کنم
بابا محسن
28 اردیبهشت 90 7:58
یادتونه گفتم پرهام جان دقیقا همسن پسر خاله پرهام ماست ؟! اینجوری که شما میگید واقعا رییس آرومه ... چون حسین فقط بلده قهر کنه ...! طفلی نمیدونه با قهر کردن کاری از پیش نمیره ... باید سیاست به خرج بده ... بفرستمش پیش پرهام شما بشه اولین کارمندش ...!
مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 8:00
ای جان ..... چه پسر نازی بوسسسسسسسسس
رعنا(مامان سیما)
28 اردیبهشت 90 9:02
ای جان خاله قربونت بره که با چشای معصوم و نازت مامان بابا رو اسیر خودت میکنی بوووووس
مامان تربچه
29 اردیبهشت 90 16:49
سلام عزیزم ماشاالله چه پسررررررررری ممنون که بهم سرز زدی
سمیرا مامان سپهر
30 اردیبهشت 90 10:30