پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

خوابت می یاد لالا کن پرهام!

1390/2/31 0:05
نویسنده : مامان پرهام
584 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

از همون اول این گل پسر ما خیلی اهل خواب نبود! توی بغلم می خوابید ولی تا می گذاشتمش توی رختخوابش فنر چشماش باز می شد یا خیلی می خوابید بعد ار 20 دقیقه لالا بلند می شد! من به هیچ کاری نمی رسیدم و اگه مادرعزیزم نبود چه بسا دیوانه می شدم!!! شاید باورتون نشه ولی اونقدر کم می خوابید و به صداها حساس بود -البته هنوز هم هست حالا کمی کمتر- که ما تموم عوامل تولید صدا رو از جمله تلویزیون؛ آیفون؛ صدای حرف زدن خودمون و هرچی که می تونه صدایی داشته باشه رو خاموش یا منکوب می کردیم!! تا امپراطور کمی بخوابه. هنوز هم من وقتی پرهام عزیزم می خوابه تمام گوشی های تلفن ثابت و همراه رو روی سایلنت می گذارم و آیفون رو خاموش می کنم. پرهام خیلی هم توی خواب وول می خوره. حرکات اکروباتیک انجام می ده و اونقدر دامنه ی حرکاتش زیاده که من یه محیط بزرگ دور اون رو باید با بالش و پتو پر کنم. عمرا که بتونم فعلا بذارمش توی تختخوابش. باور کنید از دیواره ی تخت موقع خواب می ره بالا!استرسبه این عکس ها نگاه کنید:

1) خوابم می یاد هنوز!!!

خواب پرهامی

 

پرهام خوابش می یاد

2) چه کیفی داره لالا توی کری یر نی نی گولویی هام!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مادر سامان
31 اردیبهشت 90 0:53
سلام به شما ممنونم که به ما سر زدید وب زیبایی دارید و از اون ناز تر آقا پرهام گل که خدا حفظش کنه
مامان فرشته
31 اردیبهشت 90 1:54
ای جانم خاله قربونت بره بوسسسسسس
بابا محسن
31 اردیبهشت 90 7:51
محال بود پرهام بیشتر از نیم ساعت بخوابه ... انگار یک ساعت زنگدار تو وجودش بود که سر ساعت بیدارش میکرد ... الان هم به زور میخوابه راحت بیدار میشه تو رختخوابش با حریف خیالی مبارزه میکنه ، حرفش میشه ، گاهی هم خنده های شیرین ...
دردسرتون ندم ... بد خوابیش برده به خودم ...! راستی بهترین سن برای جداخوابوندشون کی هست ؟



سلام. بهترین سنی که توی کتابها نوشتند 18 ماهگیه ولی من به استناد کتاب 101 راه برای تربیت فرزند شاد نمی خوام توی اون سن جداش کنم می خوام تا 2 سالگی پیش خودم باشه.
مامان ماهان
31 اردیبهشت 90 8:12
الهی قربونت برم ژست رو کریرش خیلی باحاله بوسسسسس
مامان ماهان
31 اردیبهشت 90 8:16
ممنونم از لینکتون با کمال میل لینک شدید
مامان رها
31 اردیبهشت 90 9:07
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید خوشحال شدیم خیلی پسملتون نانازه الهی الهی
من با اجازه لینکتون میکنم تا بیشتر با هم آشنا بشیم


ممنونم.
مامان زهرا نازنازی
31 اردیبهشت 90 11:12
مامان حسین
31 اردیبهشت 90 19:20
سلام پسز شما هم مثل حسین کم خوابه ماهم تمام وسای صدا دار را ساکت و نابود کرده بودیم.
عمه پرهام
31 اردیبهشت 90 20:05
پرهام خوشگل من سلام قربون اون همه مهرو محبتت برم چقدر تو عکس های ناز و قشنگ داری دست مامان و بابای خوب مهربونت درد نکنه از مامان مهبونت تشکر می کنم که این مطالب قشنگ را می نویسد. از راه دور می بوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتت
فرشته مامان امين رضا
1 خرداد 90 12:03
سلام

خسته كارا نباشين.

من پسرم را اول توي سروصدا خوابوندم والان با صداو شلوغي مشكلي نداره فقط باصداي آيفون بيدارميشه اونم به شوق باباي من كه اونم علاج داره وازبرق مي كشمش.
اينجوري سكوت خيلي سخته وكاش ميشد عادتش بدين 0000


سلام. شاید باورتون نشه ولی ما خیلی سعی کردیم توی سر و صدا بخوابه ولی نشد. البته اگه توی بغلم خوابیده باشه با صدای توپ هم بیدار نمی شه. ممنونم.
هاله مامان ترمه
1 خرداد 90 15:21
عزیزم اگر راه حل خوبی برای خوابوندن پسر خوشتیپت پیدا کردی به من هم یاد بده


سلام. راه حل خاصی ندارم می گذارم اونقدر بازی کنه که خسته شه. برای دوره ی نوزادی اش هم از روشی استفاده کردم که توی پست جدید نوشتم.
مادر سامان
1 خرداد 90 22:37
سلام مامانی با سامانی من چه نقطه ی مشترکی دارن سعی کن وقتی که واقعا خسته شد وخوابش اومد بخوابونی وگرنه این وروجک ها همون برنامه ی خودشونو دارن راستی پرهام ناز به چه روشی لالامی کنه؟


سلام. واللا این پسر من اگه خسته نشه که اصلا نمی خوابه! من بعضی وقتها تا 1 و 2 شب بیدارم تا اون بازی کنه و بعد بخوابه. هیچ اجباری توی ساعت خواب نداره. بیشتر وقتها باید شیر بخوره و بخوابه و بعضی وقتها هم از خستگی غش می کنه و می خوابه!