پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام مسئولیت پذیر!

1392/5/3 13:17
نویسنده : مامان پرهام
415 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

پرهام مسئول!
به عکس بالا خوب توجه کنید! دیشب پرهام دقیقا با همین تیپ یعنی با کارت همایش من که به سینه اش الصاق نموده با ما به فروشگاه پروما اومد!از خود راضیبچه ام موقعی که داشت توی شهربازی اونجا راه می رفت با یه فخر کودکانه می گفت: الان همه فکل می کنن من مسوولم!ابرواز خود راضیچشمک

(البته بابا امیر اصرار داشت پرهام کارت رو برداره ولی من گفتم بی خیال بذار خوش باشه مگه چی می شه؟)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی سویل
5 مرداد 92 12:36
الهییییییییییییییییییییی چه پسر گلی چه اعتماد به نفسیافرین پرهام جون همیشه اینجوری باش عزیزم
مامی سویل
5 مرداد 92 12:37
با افتخار لینک شدید







منم شما رو لینک کردم عزیزم
ناخید
5 مرداد 92 13:48
ماشاالله چه ژستی . خیلی خوشگل شده . ادم خنده ش میگیری !
narjes
13 مرداد 92 18:50
Man ba axaye reza apam!


سلام وبلاگتون باز نشد!
الهام مامان محیا
21 مرداد 92 18:40
سلام نیستین خانومی! طاعات وعبادتتون قبول افرین به پرهام مسیولیت پذیر
مامان ارمیا و ایلمان
5 شهریور 92 12:58
جیگرتو.مسئول.