پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام در سیرک ملل فالکوم!

1392/5/15 12:54
نویسنده : مامان پرهام
799 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

ما دو شب پیش به سیرک ملل فالکوم رفتیم. برنامه های جالبی داشتند. اگر تا حالا تجربه نکردید حتما یه سری بزنین. نشانی: پشت الماس شرق. ساعت 10 تا 12 هر شب.

اجازه ی عکسبرداری از برنامه ها رو نداشتیم و ما اخر برنامه یه عکس یادگاری از پرهام با آقای شه مات-مجری برنامه با لباس سفید- و کیارش- کارگردان- گرفتیم.

برنامه ها شامل آکروبات بازی و شعبده بازی و نمایش توانایی های انسان در تربیت میمون و مار کبری و شیر افریقایی و خرس و راه رفتن با چشمان بسته و بدون مهار روی طناب باریک و ....بود. به ما که خوش گذشت. یه سری بزنید. از خود راضی

سیرک ملل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شبنم
19 مرداد 92 19:06
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
ناخید
22 مرداد 92 16:58
http://wiki-theme.blogfa.com/page/code-27.aspx من این قالبو برای وبلاگ آرین امتحان کردم . مشکلی نداشت . ولی شاید زیاد جالب نشه . نمیدونم ! + http://ryanak.niniweblog.com/ اینم ادرس وبلاگ آرین
ريحانه تقوي
24 مرداد 92 13:34
سلام. خيلي وقته هيچ چي ننوشتين.نه اينجا نه تو وب خودتونراستي چه حيف شد پرهام جون تو مسابقه برنده نشد. انشاالله دفعه ي ديگه.


ممنونم. ما بعد از سفری طولانی دیشب برگشتیم! در ضمن مهم شرکت توی مسابقه بود و خوشحالیم که دوستانمون به پرهام رای دادند.
مامان امين رضا
26 مرداد 92 9:13
سلام انشااله هميشه خوش وشادباشين. ماشااله پرهام جون چقدربزرگ شده مدتي نتونستم بيام ببوسش
الهام مامان پرهام
27 مرداد 92 16:30
سلام عالیه من پارسال رفتم کلی به پرهام هم خوش گذشت بوس فراوان برای مادر و پسر گــــل
ریحانه تقوی
3 شهریور 92 13:05
سلام.انشاالله که سفر خوش گذشته باشه. باحرفتونم موافقم.من که چون پرهام جونو خیلی دوس دارن بهش رای دادم راستی به پرهام جون سلام برسونین. دلم واسش تنگ شده
تابستونم که داره تموم میشه. چشم به هم زدیم دوماه گذشتالبته ناراحت نیستم که مدرسه ها داره باز میشه. چون مدرسه هم حال وهوای قشنگ خودشو داره...
پ.ن1:امسال شما دبیرمونین دیگه؟
پ.ن2:چرا نمیشه تو وب خودتون نظر گذاشت؟


سلام. به شرط حیات بله من معلم سوم ریاضی هستم.درمورد وبلاگم هم باید بگم راستش دیگه حوصله ی حرفهای مغرضانه ی بعضی ها رو ندارم!
ریحانه تقوی
3 شهریور 92 23:31
خدارو شکر که دبیرمونین البته به قول خودتون به شرط حیات!!!! درمورد وب خودتونم هرجور که راحتین.بهرحال حق دارین. به امید دیدار. امیدوارم این یه ماه باقی مونده از تابستون بهتون خوش بگذره...