پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام و جشن یلدا

1391/10/1 22:03
نویسنده : مامان پرهام
478 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

5شنبه صبح به مناسبت شب یلدا! مهد کودک سحرناز جشنی رو برپا کرد که در واقع رونمایی از کارهایی بود که با بچه ها تمرین شده بود. دستشون واقعا درد نکنه به ویزه توی مقطع سنی نوباوه بین 3تا 4/5 سال. بعضی ها مثل پرهام ما و شیدا و امیرعلی و کوروش با جداشدن از پدر و مادرهاشون برای این که برن برای اجرا آماده بشن دچار دلهره شدند و گریه کردند! طفلی مربی شون. اما اجراها به نسبت سنشون خیلی خوب بود. جالب بود که پرهام همش چشمش دنبال اقایان فیلمبردار و عکاس و نور و صدای صحنه و عوامل بود گهگاهی هم چیزی می خوند! البته بیشتر با دستهاش حرکات رو اجرا می کرد! من فکر می کردم چون حواسش به محیطه شعر نمایش رو نخونه یا یادش بره. ولی بچه ام وقتی که نوبتش شد خیلی خوشگل رفت پشت میکروفون و شعر دو خطی اش رو خوند: من جوجه ی زرنگم......قشنگ و رنگارنگم....پرام زرد و طلایی...نوکم سرخ و حنایی...بعد هم تعظیم کوتاهی کرد و رفت نشست! خیلی خوشم اومد.

چند تا اتفاق جالب هم افتاد. بچه ها داشتند حدیث سلام رو می خوندند: سلام کردن 70 تا جایزه داره...بردیا بلند شد داد زد: اوناهاش جایزه ی من اونجاست و به هدیه هایی که مامان باباها خریده بودند اشاره کرد!....هستی نقشش رو اجرا نکرد حتی میکروفون رو براش بردند هرکاری کردند نخوند.....وسط شعرخوانی دسته جمعی کلاه پرهام از سرش افتاد برگشت به سمت پشت صحنه گفت: افتاد!

برای قسمتی از جشن باید لباس محلی برای بچه هامون می گرفتیم من یه لباس آذری انتخاب کردم. شاید رگ و ریشه ام در این انتخاب تاثیر گذاشتند! ولی خدایی اش به پرهام می اومد. می تونید با لباس دیگه ای که عکاس آتلیه ای مهد هفته ی قبل براش انتخاب کرده مقایسه کنید و ببینید کدوم به پرهام بیشتر می یاد.

پرهام و یلدا1

پرهام و یلدا2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ساجده
1 دی 91 22:15
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 22:15
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
اهام مامان پرهام
2 دی 91 18:11
سلام من عااااااشق این برنامه ها هستم که بچه ها به هر مناسبتی تو مهد اجرا میکنن به خصوص نقش جوجه که پرهام من هم امسال همین نقش رو داشت ضمنا مامانی هر دو تا لباس به پرهام خیلی میومد
فهیمه
3 دی 91 9:11
عزیززززززززززززززززم وای خدای من اتفاقا" همون لباس اولی خیلی جیگرش کرده ماشالا هر چند به نظر من دومی هم خیلی بهش میاد چه جالب بوده برنامه شون . من اگه اونجا بودم روده بر می شدم از خنده
مامان رها
3 دی 91 12:15
سلام عزیزم چه جالب آفرین به پرهام جون که نقشش رو خوب بازی کردی راستی عزیزم لباس آذری بیشتر میاد خوب منه آذری معلومه اون رو میپسندم
مامان آراد(خاطره)
4 دی 91 13:54
وای چه برنامه جالبی داشتین..خوشا به حالتون. خوشحالم که بهتون خوش گذشته.. لباسا هم که خیلی بهت میاد گلم.. بوسسسسسسسس
پارمیدا
5 دی 91 9:39
هر دوتا عکست خیلی خوشکله پرهام جون
الهه
6 دی 91 13:47
ماشالا.....خیلی خیلی ماه شده عزیزم
فهیمه
8 دی 91 8:55
مامان گیسوجون
10 دی 91 17:41
دوتاشم قشنگه من اولی رو بیشتر دوست داشتم چون صورتش خیلی معصومانه افتاده
مهشید
18 دی 91 3:51
تو دومی جذبه دار افتاده..! اولی بامزه است!