پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام به روایت تصویر!

1391/7/19 23:17
نویسنده : مامان پرهام
1,383 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

چند تا عکس:

1- پرهام لباس فرم مهد رو پوشیده و کنار کامیون متصل به سه چرخه اش ایستاده تا یه وسیله ی بازی رو انتخاب بکنه با خودش ببره مهدکودک! بابای پرهام هم منتظر ما دونفره! پاهای بابای پرهام رو می بینید!(روز دوم مهرماه!)از خود راضی

پرهام در لباس فرم مهد کودک سحرناز!

 

2- پرهام در باغ انگور(شهریورماه-باغ انگور عموی بزرگ من- زنجان)

پرهام در باغ انگور

3- روز تولد امام رضا(ع) با پرهام کیک وانیلی درست کردیم و جشن تولد گرفتیممژه

پرهام و جشن تولد امام رضا(ع)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پارمیدا
19 مهر 91 23:42
آفرین به این مامان کدبانو با اون کیک خوشکلشعکس پرهام تو باغ انگور فوق العاده است
$@L
20 مهر 91 12:43
الهي چ عكساي قشنگي گرفتين لباس فرمش چقد بانمكه
شهرزاد مامان حسین
20 مهر 91 22:20
سلام خانومی. عکس ها همه جالب و گویا بود. خدا حفظ کنه این گل پسرو
مهشید
22 مهر 91 12:05
چه عکس با نمکی.. خدا حفظش کنه
نی نی پاتوق
22 مهر 91 19:45
سلام به دوست خوبم دوست من به لطف خداوند انجمن تخصصی نی نی پاتوق راه اندازی شد از شما دعوت می کنم که به انجمن خودتون حتما سر بزنید و سوالات خودتون رو در اونجا مطرح کنید و اطلاعات خودتون رو هم در اختیار دیگران بزارید در صورت تمایل می تونید در هر بخشی که دوست داشتید فعالیت کنید همونطور که متوجه هم شدید وبلاگ پسر بد دیگه به روز نمیشه و تمامی مطالب به انجمن جدید منتقل شده منتظرتون هستم انجمن تخصصی نی نی پاتوق www.ninipatogh.com
مامانی
23 مهر 91 12:21
چیه خوب دوست داره با ماشین حساب بازی کنه شاید از الان به فکر شغلشه که حسابدار بشه
مامانی
23 مهر 91 12:23
خیلی وقت بود نیومده بودم این طرفا وروجک واسه خودش یه پا مرد شده
مامان نيروانا
23 مهر 91 15:26
سلام عزيزم، چطوري‌خوبي؟ گفتم يه سر به دوستامون بزنم. خيلي وقته ازت خبر نداشتم. هميشه شاد باشي. قربون پرهام با اون فرم مهدكودكش. من ميگم كاميون رو ببر خاله
الهام مامان پرهام
29 مهر 91 23:54
سلام مامانی واقعا که این اسباب بازی به مهد بردن برای ما که یک معضل شده بووود (از بس که آقا کوچولومون تردید داشت چی ببره) به هر حال همیشه خوش و سالم باشید ... پرهام گلم رو هم ببوسید
مانان عروسک هام
25 آذر 91 17:08
چی بگم از دست این بچه ها