پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام پولو بر وزن مارکو پولو!!!

1391/6/25 18:53
نویسنده : مامان پرهام
849 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

1-ما-من و پرهام- بعد از 21 روز مسافرت به خانه برگشتیم!از خود راضیبابای خانواده در بخش شمالی سفر و بخش برگشت به خانه همراه ما بود!

2- چند تا عکس:

بابلسر- دریای خزر- پرهام در حال شن بازی

شن بازی

2- فاروج- پارک- پدر و پسر-آفتاب خدمتتون هست؟نیشخند

 

پدر و پسر

3- جنگل گلستان- کنار رودخانه- پدر و پسر- چیه آقا صحبتی هست؟از خود راضی

جنگل گلستان

4- علی آباد کتول- صبح بعد از بیدار شدن در ساعت 6 بامداد- پدر و پسر: جون من بگو سیب!نیشخند

جادر خوابی

5- این هم پرهام در آرایشگاه!قلب

آرایشگاه

6- امروز صبح پرهام از توی کابینت یه پیاله ی کوچک ملامینی برداشت و به من گفت: مامان این شکست نداره!؟!-یعنی شکستنی نیست؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرشته مامان امين رضا
26 شهریور 91 8:18
سلام رسيدن بخير ازعكساتونم ممنون
مامان ارمیا
26 شهریور 91 10:16
الهی قربونت بشم خاله. دلم برات تنگ شده. دیروز ارمیا خونه مامانی توی اتاق خواب دنبالت می گشت. مامانی گفت پرهام کو؟ ارمیا اتاق رو نشون داد و بعدش هم رفت اونجا دنبالت دید نیستی و ناراحت شد.


الهی قربونت برم
پارمیدا
27 شهریور 91 16:57
سلام گل پسر رسیدن بخیر.همیشه به سفر.این شکست ندارت خیلی با حال بودمامانی قورتش ندادی
پارمیدا
27 شهریور 91 16:59
یادم رفت اینو بگم.بابا جذبه..........عجب نگاهی به اون بنده خدا ارایشگره کردی
باران قلنبه
29 شهریور 91 14:28
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید
$@L
29 شهریور 91 17:50
الهي قربونش ... اون يكي ي كه ميخواد بگه سيب خيلي خنده دار بود.روده بر شدم از خنده. چرا موهاشو كوتاه كرديد؟خوشگل بود كه