پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

آرزوهای شغلی پرهام!

1391/4/6 16:40
نویسنده : مامان پرهام
530 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

1-دو روز پیش به پرهام می گفتم سوپ رو خوب بخور تا قوی بشی. به من گفت: مامان! من سوپ   هام  بعد قوی قد بالا بعد ماشین شهرداری من بالاش آشغال پرت!ابرو خداوکیلی این شد آرزو؟!!

2- بعضی روزها لباس می پوشه و می گه: بابای مامان! من کیلاس نی نی ها درس انجاب!( ترجمه: خداحافظ مادر من می رم به نی نی ها توی کلاس درس انجام بدم! یعنی درس بدم!) خوشمزهبچه ام بچه معلمه دیگه!

این هم عکسی از یه روز کاری پرهام که به در بسته ی خونه خورد!از خود راضی

پرهام معلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آدرین
6 تیر 91 15:41
سلام عجب پسر نازنازی
سمانه مامان پارسا جون
7 تیر 91 1:35
سلام خوبین؟ مرسی که به وب ما اومدید پرهام جون خیلی گله ماشاا... همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه روی ماهشو میبوسم
$@L
7 تیر 91 10:42
شغل اوليش جالب بود يادش بخير من اولين شغلي كه انتخاب كردم مربي مهدكودك بود
مامان ماهان
19 تیر 91 8:40