پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

داستان شیلنگ و بطری شیشه ای!

1390/11/13 8:36
نویسنده : مامان پرهام
1,132 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

داستان شیلنگ در کیش!

1- پرهام یه تکه شیلنگ توی چمن ها پیدا کرد. جالبه که من اول نفهمیدم اون چیه ولی پرهام سریع دوید به سمت شیلنگ وسط چمن ها و بعد هی سعی می کرد یه جوری اون تکه ی جدا شده رو به مدار اصلی بچسبونه! هی این وری می چرخوند اون وری میگذاشت!از خود راضی

شیلنگ!

2- خب خب دیگه درست شد! دست نزنیم که وصلش کردم!عینک

شیلنگ2

 

داستان شستن شیشه:

یه روزی خواستم یه بطری شیشه ای رو بشورم. پرهام ازم خواست که اون بطری رو بشوره. منم قبول کردم. اول رفت و به تقلید از من دستکش پوشید! چه دستکشی! دستکش گردگیری! بعد حسابی و حرفه ای شیشه رو شست و تحویل داد! باورم نمی شد واقعا تمیز شسته بودش. و من دیگه فهمیدم باید روی حرف پسرم حساب باز کنم!

1- دستکش دستش کرده و

شیشه1

2- داره بطری رو تکون می ده تا تمیز بشه! درست مثل من!

شیشه2

3- تموم شده! تمیز تمیز!

شیشه3

 پی نوشت: با پرهام دوتایی رفته بودیم من یه پالتو بخرم. وقتی یکی رو تنم کردم پرهام با حالت نق و ناراحتی گفت: نه! تنگه!!!!ابرومتفکرقلب...درحالی که من سایزم ٣٨ و اون پالتو سایزش ٤٢!....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فرشته مامان امین رضا
13 بهمن 90 13:31
سلام عزیزم آفرین پسرباهوش وفهمیده خداحفظش کنه
پیانیست
14 بهمن 90 8:10
خوشحالم که پسرت این قدر باهوشه. و خوشحال ترم که همچنان سایزت این قدر خوب مونده. مال من رشد کرده شده این هوا


البته بنده هم از عوارض سن و ...بی نصیب نمانده ام خواهر جان!
محمدحسین عشق جاودان
14 بهمن 90 16:34
سلام خوبين خوشين.آفرين پسرباهوش خاله ..قربونت بشم من .ماماني دوست گلم خوبي .


سلام ممنونم خاله
فیروزه
15 بهمن 90 0:45
سلام.
ماشالله ..
بعله بعله . نباید دست کم گرفت.
پسر خواهر من وقتی 3 سالش بود ظرف میشست بهتر از من!
میوه میشوره 20 .
الانم که 4 سالشه ما مسئولیت شستن میوه های مهمونی ها رو (حتی هلو که ممکنه خراب بشه پوستش) میسپریم دست این فسقلی. باورتون نمیشه آخه! با اون دستای کوچولو مهارت داره اساسی ! تمیز و خوب و مرتب.
پرهام جونی هم ماهه شکر خدا .
جیگره


سوءاستفاده از كودك!
مامان ارمیا
15 بهمن 90 8:57
ای جیگر. تو رو چه به نظر دادن پالتو. یه لقمه چپت می کنم ها. الهی عکس شلنگ خیلی بامزه بود.
مامان ماهان
16 بهمن 90 12:28
وااااااااااااااااااااای واااااااااااااااااااااااای ببین کار به کجا کشیده که پرهام جون میگه تنگه قربون نظر دادنت عزیزم
دوست جوونم هم سایزیمااااااااااااااااااا


فكرش رو مي كردم.
مامان آريا
16 بهمن 90 13:21
آفرين به پسركه باهوشم خاله قربونت برم
ماماني حسابي پرهامي برات غيرت نشون داده ها دوست نداره تنگ بپوشي



بله ديگه!
رعنا(مامان سیما سادات)
21 بهمن 90 8:03
آفرین آقا پرهام از الان تمرین کن بزرگ که شدی لازمت میشه


آره دیگه خاله جونی!
هدیه جووووووووووووووون
24 بهمن 90 13:30
سلام چی کارا بلدی ناقلا افرین