پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

بدآموزی

1390/8/28 0:04
نویسنده : مامان پرهام
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

مدتی می شه که پرهام علاقه مند تماشای شبکه ی عربی طه شده!!! شبکه ای که پر از آوازهای کودکانه است و توسط گروهی از شیعیان لبنان تهیه می شه. یه نماهنگی هست به نام بوبوصغیر(خودشون ص رو ساکن تلفظ می کنند) توش یه پسری هم سن پرهام در سه سوت اتاق مشترکش با خواهرش رو منفجر می کنه و بعد از انفجار بزرگ می گیزه توی شلوغی ها می خوابه. تا حالا دو بار بعد از تماشای ایشون, پرهام اقدام به منفجر کردن در سه سوت کردن! البته منفجر کردن در یه بازه ی زمانی طولانی کار همیشگیه ولی انقلابی بودنش نه! آیا به نظرتون پرهام تحت تاثیر بوبوصغیر قرار گرفته؟از خود راضی

بعد از این که کتابهاش رو ریخت روی زمین داد زد: هووا هووااز خود راضی

اتاق1

اتاق2

اتاق3

اتاق4

اتاق5

 

 مامان! یعنی من کار خوبی نکردم؟سوال

الهی قربونت برم. اشکالی نداره. با هم جمعشون می کنیم. جمع نکنیم چه کنیم مادر؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

خاله ستاره
26 آبان 90 13:50
سلام مامان پرهام خوشگل من خاله ستاره هستم اگه ممکنه با هم تبادل لینک کنیم www.khalehsetareh.com اینم سایت خاله ستاره واسه عضویت و دریافت ایمیلهای کودک
فیروزه
26 آبان 90 21:10
محمدحسین عشق جاودان
27 آبان 90 14:10
سلام گل قشنگم.خاله جوني مي بينم که شما وروجکا جفت همين واقعا جالبه .چقدر شما شيطونيييييييييييييييين .درسته کوچولو هستين وليييييييي بيخيال عزيزخاله دوست دارم .ماماني مهربون خوش به حال پرهام جون مامان با حوصله اي داره خدا حفظتون کنه .من يه موقع هايي از کوره در مي رم . دوستون دارم .بگما محمدحسين خيلي خيلي لجباز ه
ریحانه
27 آبان 90 19:52
سلام عجب الگو برداری کردن آقا پرهام!! با آرزوی سلامتی
فرشته مامان امين رضا
28 آبان 90 10:23
سلام گلم عجب الگوبرداري كرده آقا پرهام.نگر ان نباش همه ازاين وروجكا داريم. آپم
پیانیست
28 آبان 90 12:03
انفجار میخوای ببینی؟ دوست داری یاد و خاطره هیروشیما رو زنده نگه داری؟ یه سر بیا خونه ما. هر روز با یه انفجار تازه در خدمت علاقمندان هستیم


همين طوري خوبه ديگه مگه نه؟
مامان ارميا
28 آبان 90 12:42
آخه جيگر چه كار كنيم از دست شما ني ني ها؟؟؟ چقدر جمع كنيم. ارميا كه از بس سيب زمين وپيازها رو ريخت كف آشپزخونه و من جمع كردم كلافه شدم ديگه.


خاله بزار حال كنيم!
فاطمه
28 آبان 90 20:21
سلام مامان پرهام عزیز شاهزاده کوچک من هم علاقه زیادی به این شبکه داره و تمام آهنگهاشو با عشق و علاقه نگاه می کنه و تا ماه پیش من فقط با آهنگهای این شبکه بهش غذا می دادم ولی حالا دیگه براش عادی شده بعداز یک مدت برای پرهام هم عادی می شه .با آرزوی شادی روز افزون برای شما و پسر گلتان


ممنونم. پرهام هم با ديدن اونها بهتر غذا مي خوره. مخصوصا عمو شكري و اون بره كوچيكه كه گرگ دنبالش مي كنه...
شهرزاد مامان حسین
28 آبان 90 23:35
الههههههی . باز می گن ماهواره بداموزی نداره


واقعا!
مامان ابوالفضل
29 آبان 90 13:15
سلام
الهی
جانم
خودش هم ناراحت شده ها
به نظرم بد آموزی داشته


آره وقتي باباش اومد گفت: هيهييييييي! يهو بچه ام ناراحت شد!
مامان رها
30 آبان 90 13:33
سلام عزیزم وای چقدر این دو تا یعنی پرهام و رها شبیه هم هستن هم از نظر قیافه هم از نظر کاراشون رهای من هم روزی چند بار کشوی کتابها رو خالی میکنی بیرون و من جمع میکنم و دوباره رها خالی میکنه


قربون اون دخمل خوشگلت برم. كار خوبي مي كنه هي ياد مامانش مي اندازه كه درساشو بخونه!
مامان ماهان
1 آذر 90 9:34
واااااااااااااااااای چی بگیم از این ریخت و پاشها
من که کار هر روزمه یه روز اگه ماهان اتاقش رو مرتب نگه داره انگار من یه چیزی گم کردم
خدا بهمون صبر بده


باحاله! آدم احساس مي كنه شادتر مي شن!
سارا
1 آذر 90 16:24
سلام دوست مامان مهربون حالت خوبه؟كوچولوي نازت خوبه؟من يه وبلاگ واسه ني ني آيندم درست كردم خوشحالم مي كني اگه بيايي و واسه ما نظر بزاري
به اميد ديدار


اومدم
مادربزرگی برای تمامی فصول
3 آذر 90 2:49
سلام عزیزم
من و ترسوندی
یعنی این فجایع توی خونه زندگی منم قراره رخ بده؟


آره عزيزم!
مامان آینده
5 آذر 90 11:14
سلام ، احتمالش زیاده که پرهام کوچولو تحت تاثیر قرار گرفته باشه آخه عرشیا هم بعد از دیدن کارتون ها و فیلمهای کودک خیلی از کارهای اونها رو انجام میده !


هدیه جوووووووووووون
5 آذر 90 13:56
سلام
ایووووووووووووول اقا پرهام ترکوندی ها


واقعا!!!!!
بابا محسن
5 آذر 90 15:09
حالا خوبه عربی صحبت میکنن !
احسنتم برهام یا عزیزی ...! چهارتا جمله عربی هم تو مدرسه یاد نگرفتیم ! آبروم رفت پیش پرهام !
پرهام جون اتاق منفجر شد حالا بگیر بخواب !!!!

فردا تکرارشو پخش میکنه غصه نخور !


زبان مشترك كودكان يعني بازي! كه اونهم همه شون خوب مي فهمند!


مامان آريا
6 آذر 90 10:18
نه به نظر اون برنامه بوبو صغيرو از روي پرهامي درست كردن خاله قربون منفجر كردنت برم من كه چيزي رو هم از قلم ننداختي
سارا
6 آذر 90 18:13
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده منتظر حضور گرمت هستم