پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام در مطب دندانپزشکی

1390/8/12 15:36
نویسنده : مامان پرهام
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

ما هفته های گذشته چندین بار به دندانپزشکی رفتیم. ا

ین دفعه ی اخری وقتی بابای پرهام پیش دکتر بود, من و پرهام توی اتاق انتظار نشسته بودیم. اونجا یه میز شیشه ای دو طبقه ی کوتاه جلومون بود که روش یه گلدون با گل مصنوعی و زیرش چند تا مجله بود. پرهام اول می گفت به این گل آب بدیم! مصرانه می خواست به گل آب بده که با توضیح و توشیح من و خانوم منشی بی خیال شد. بعد رفت سراغ مرتب کردن مجله ها. اونها رو هی برمی داشت و جابجا می کرد. بالا و پایین می گذاشت. گلدون رو هم هی از میز جلوی ما برمی داشت و جابجا می کرد و حتی یه بار گذاشت روی میز خانوم منشی! بعد رفت توی این مود که گلدون رو بگذاره زیر طبقه ی شیشه ای. گفتم مامان نمی شه اونجا مجله است و جای گلدون نیست. جا نمی شه. گفت: اهه و سرش رو به سمت راست برد که یعنی فهمیدم! بعد شروع کرد آروم آروم مجله ها رو گذاشت روی میز. تا اونجا خالی شد و بعد گلدون رو فشار داد توی طبقه ی زیری و جا شد! یه خانومی که مامان یه دختر بچه ی 8 ساله بود مات مونده بود! باور کنید! به من گفت: ماشاللا بچه تون خیلی باهوشه! آقا منم خیلی خوشحال شدم!

چند تا عکس تزیینی!

پرهام در چایخانه ی هزاردستان!

 پرهام در هزاردستان

پرهام در پارک

پرهام در پارک

پرهام در حال شربت خوردن!

پرهام و شربت خوردن

پرهام و شربت2

پرهام و شربت خوردن3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

هستي
12 آبان 90 16:09
سلام به همگي چي شده چه خبره يه جشن هيجاني در راه جشن تولد بهترين دايي دنبا تهيه كننده مهربون عصر ململي همه دعوتين فردا يعني جمعه ساعت8 شب وبلاگ رسمي برنامه عصر ململي http://www.asr-havadare-no.blogfa.com/ براي پاسخ گويي به همه شما دوستان عزيز در وب زير هستم http://m0bina-malmal.niniweblog.com/
مامان گیسو
13 آبان 90 14:28
سلام دوست گلم خوبی؟ ماشاا... خیلی ناز شده ببوسش
فاطمه
13 آبان 90 18:12
خوش به حال پرهام با این مامان خوبش
مامان ارميا
14 آبان 90 8:18
قربون پسر باهوش . عسل خاله ما منتظريم هر چه سريع تر بياين تهران و ببينيمتون.زود بيا با ارميا بازي كن.
مامان آريا
14 آبان 90 13:12
قربون پسر باهوش و مثرم برم كه آخر گلدونو جا دادي زير ميز
مامان نفس
14 آبان 90 20:28
ااااااااااااای جووووووووووووووووونم...چه قند عسلیه این گل پسر انشاله همیشه سلامت و شاد باشید...ببوسش عزیز دل رو
مامان محمدجان
14 آبان 90 22:52
هزار تا بوس واسه انیشتین خالههههههههه
شهرزاد مامان حسین
14 آبان 90 22:52
الهیعزیزم. چه پسر باهوشی. خدا حفظش کنه
فرشته مامان امين رضا
15 آبان 90 8:12
سلام خانوم ماشااله به اين گل پسر باهوش .ببوسش. آپم سري بزن
مامان آريا
15 آبان 90 12:05
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک
$@L
15 آبان 90 13:18
خداييشم دمش گرم... خيلي زرنگه... اين شربت خوردنش خيلييييييييي نازو بانمكه....
...
15 آبان 90 15:25
خوب بایدم باهوش باشه.بچه به مامان و باباش میره دیگه. من که عقیده دارم هوش یه چیز کاملا ارثیه.حالا نمیدونم.شاید بقیه ام عقیده داشته باشن.اما این برای من اثبات شده.ما هر دبیری که داشتیم بچشون یا فرزانگان بود یا هاشمی نژاد. ایشالا پرهام شما هم هاشمی نژاد که هیچ،علامه حلی تهران قبول بشه.
مامان آیهان جون
16 آبان 90 9:50
بگذر از فرزند و جان و مال خویش / تا خلیل اللّه ِ دورانت کنند سر بنه بر کف، برو در کوی دوست / تا چو اسماعیل، قربانت کنند عید قربان مبارک
پیانیست
16 آبان 90 10:11
ترسیدم فکر کردم خودش رو بردین برای دندوناش
مامان ارميا
18 آبان 90 9:29
سلام عكس پرهامي رو گذاشتم توي ني ني عكس . برو به اين آدرس عضو شو خودت عكس هاي ديگش رو هم بگذار.http://gallery.niniaks.net/index.html
مامان ارميا
18 آبان 90 9:32
برو به اين آدرس عضو شو.توي ثبت نام.http://www.niniaks.net/
فیروزه
18 آبان 90 20:55
سلام خانم.
چند شب پیش خواب دیدم که دارین با پرهام راه می رین. من پشتتون بودم. پرهام رو از موهاش تشخیص دادم

فسقلـــــــــــی اینقد ناااااز بود
یه دل سیر بوسش کردم


مرسی. یه روز بیایید ببینییم همدیگر رو
مامانی طاها
19 آبان 90 1:45
خوب نی نی مون زرنگه و حس کنجکاوی داری مگه چیه میگم مامانی این خانوم منشی چقدر خوب بود آخه معمولا منشی ها بیشتر از دکترا خودشونو میگیرن
مامان وندا
19 آبان 90 1:54
عزیزمی خاله جوندوست دارم ببوسمت هزارتا
هدیه جوووووووووووون
20 آبان 90 17:41
سلام بابا ای کیو
مامان رها
22 آبان 90 11:49
سلام عزیزم آفرین به این پرهام باهوش هزار ماشا الله مامانی حتما ببوسش
مامان ابوالفضل
22 آبان 90 12:49
سلام پرهام جونم و مامانی ماشاالله ای جانم چه بامزه خدا حفظش کنه عکسهاش هم محشره
امین
17 بهمن 90 19:45
سلام.پرهام خیلی نازه.
من دانش آموز تیز هوشان هستم.و مطمئنم پرهام با این هوش میاد اینجا.
انشاا..... 120 ساله شود


ممنونم. به امید خدا