پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام و نوشابه!

1390/6/8 22:15
نویسنده : مامان پرهام
898 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

بابای پرهام: بچه همه شو تا ته خوردی!؟متفکر بعدا که بیش فعال شدی استخونات پوک شد بهت می گم!نگران

پرهام: بابا خب اگه بده چرا خودتون می خورید؟از خود راضی

بابای پرهام: عجب! بچه ام بچه های قدیم!متفکر

 

پرهام و باباش

توضیح عکس:

دوستان دست نگهدارید و اصلا نگران نباشید. این بطری از اولش که به دست پرهام رسید خالی بود!عینک

یه شبی من و پرهام و بابایی رفتیم فست فود پروما برای افطار! آخه هیشکی ما رو افطاری دعوت نکرد! غربت هم چیز مزخرفیه! اوه خلاصه پرهام اونجا سوپ و سیب زمینی خورد و یه دوست تازه هم برای خودش دست و پا کرد به اسم رومینا. که موهاش رو با دوتا پاپیون کوچولو بالای سرش بسته بود.

راستی پرهام رو توی ویترین نی نی وبلاگ دیدید؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان زهرا نازنازی
8 شهریور 90 22:44
عیدتون مبارک
مامان ماهان
9 شهریور 90 0:15
عزیزم منم افطار جایی دعوت نشدم غصه نخور تو حالا غریب بودی من که همه کس داشتم چیییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی خوب میکنی اصلا نوشابه نده خوب نیست قربونت برم با اون عکس ویترینت
مامان محمدرضا
9 شهریور 90 0:59
با سلام خدمت شما از اينكه به ما سر ميزنيد ممنون . عكس پرهام تو ويترين خيلي قشنگه پسرتون هم خيلي خوش تيپه .
مادربزرگی برای تمامی فصول
9 شهریور 90 4:55
سلام مامان پرهام خوبین؟چه خوبه مادرهای امروز بیشتر از مادرهای دیروز مواظب و نگران تغذیه ی بچه هاشون هستن احسنت هر یک لیوان نوشابه 12حبه قند داره برای ماهاهم سم محسوب میشه ؟چه قدر با نظر دوستت موافقم غصه نخور که غریبی ما در وطن خویش غریبیم من توی ماه رمضون چندتایی مهمونی داشتم اما با بی رحمی تمام هیشکی من و مهمون نکرد حتی اونایی که من مهمونشون کردم مهمونی گرفتن و به روی مبارک نیاوردن و من هم تمام وقت گفتم خدایا فکر نکنی من چشم امیدم به این لذاته زودگذره دنیاست ها!!! بلاخره کافرین هم افطارالکافرین افطارالمشرکین دارن ما که... خب چه قدر دلم پره! همین حالا میرم یه پست میذارم با این وضع در معرضه سکته ی تمام فلج هستم
مامان علي
9 شهریور 90 11:10
گلخنده شوال به ناهيد مبارك ابروي خوش ماه به خورشيد مبارك آمد خبر از عرش،وداع رمضان است عيد است به ياران خبر عيد مبارك پسرتون ناز و خوشتيپه .ماشاالله بهش
مامان قندعسل
9 شهریور 90 11:54
بابا ما رو ترسوندیبنده ی خدا اقای پدرعیدت مبارکبیا اپممممممممم
آیهان فرمانروای ماه
9 شهریور 90 13:29
سلام پرهام جون، نی نی ناز و قشنگ، عیدتون مبارک. شاد و سلامت باشین. فرمانروا و اهالی ماه
مادر نی نی
9 شهریور 90 15:18
سلام عزیزان عیدتون مبارک من تازه باهاتون آشنا شدم و مطالبتون را خوندم.خیلی ساده و زیبا مینویسید. من با اجازه شما را لینک میکنم و خوشحال میشم شما هم ما را به دوستی خودتون بپذیرید.
مامانی یاستین
9 شهریور 90 16:33
صادقانه ترین احساس را در صادقانه ترین روز خدا به صدیق ترین آشنای بی ادعا تقدیم میکنم...عید مبارک
رعنا(مامان سیما)
9 شهریور 90 16:35
سلام مامان پرهام عید فطر رو به شما تبریک می گم راستی من بر عکس شما امسال کلی مهمونی رفتم یعنی ده بار جای همه دوستان رو هم خالی کردمدر ضمن مامان پرهام به بابای پرهام بگین یه کم لطیف تر به بچه نگا کنهاز راه دور فرشته نازتو می بوسم
مامانی یاستین
9 شهریور 90 17:28
بیخیال ما هم جایی دعوت نشدییییم
معصومه عمه پرهام
10 شهریور 90 16:21
آخه نوشااااااابه خیلی خوشمزس.حق داره پرهام جونی
هدیه جون
10 شهریور 90 16:35
سلام ماشالا به این ماهان........... بعد اونم امسال ساله جهاد اقتصادیه دیگه مهمونیا کم شدن
بهار(مامانی شهراد)
10 شهریور 90 18:25
سلام گلم تو چقدر ماهیپیش ما هم بیا من لینکت میکنم✿◕ ‿ ◕✿
مامان رها
12 شهریور 90 9:11
ای جونم آخه ما آدم بزرگا که میدونیم این نوشابه چقدر مضره نمیتونیم جلوی خودمون رو بگیریم چه برسه به پرهام جونی
بابا محسن
12 شهریور 90 11:28
ما هم نوشابه نمی خوریم . ( اینو جلوی بچه ها بگیم و یواشکی خودمون بخوریم ! ) خب خداییش با فست فود میچسبه ! ولی دلتون میاد خودتون بخورید و اونا نخورن ؟ یکسری به ما بزنید و نظر بدید ... بی ربط نیست !
نرجس
12 شهریور 90 11:31
وای دیدین چی شد؟بعد از دو ماه یادم اومد تولدتون رو تبریک بگم!ببخشین!راستی نماز روزه هاتون قبول
فرشته مامان امين رضا
12 شهریور 90 12:13
سلام
نماز وروزه هاتون قبول.
خوب سر بچه گول ماليدي هان؟ ولي اونا زبل ترن يادت نره


سلام...بابا ادرستون چرا کار نمی کنه؟!!!!!!!!!!!منظورم اینه که نمی تونم بیام توی وبلاگتون
مامان نیایش
12 شهریور 90 13:38
سلام خانومی عکس کوچولوت رو تو ویترین دیدم ماشاا... خدا برات نگهش داره شاد باشید اگه دوست داشتی پیش ما هم بیا
معصوم
12 شهریور 90 14:57
سلام خوبید؟
مهدی بهم گفت page پرهام جونو نگاه کنم من دو بار دیدمش از نزدیک اما خیلی نرفتم تو نخ پرهام اما خواهرم مریم خیلی ازش خوشش اومده بود خیلی وقت نکردم پستاتونو بخونم اما به نظرم جالب بود عکساش
امیدوارم همیشه سرحال و وروجک باشه حال میده بچه شیطون باشه من خیلی دوس دارم.
موفق باشید.


ممنونم!
فاطمه بهترین هدیه زندگی
12 شهریور 90 15:07
salam eydetoon mobarak akse pesaretoon to vitrin niniweblog kheyli bahale be maham sar bezanid ade doost darid linkemoon konid
خان دایی آقا پرهام
12 شهریور 90 16:44
سلام به همه مشهدیا
اونجا مشهده دیگه؟
آره؟
(خب بریم کابین 2)
یه وقت فکر نکنی خالی فرستادما
نه!
نه که ما مشهد نیستیم اینجام امکانات کممممممممممممممممممم دیگه نتیجش میشه این دیگه!!!!
چی کار کنیم دیگه ما که مثل شما نیستسم تو مشهد اون همه امکانات داشته باشیم!!
اینجا بی امکاناتی بیداد میکنه!!
همه خوبن
سلام دارن ملالی نیست جز دوری شما
راستی هزینه نظر دادن خان دایی میشه 2000 تومااااااااااااااااااااااااااااااااان

بله! تهران و نبود امکانات!؟؟؟ حالا حوصله نداری پیام بگذاری گردن امکانات نگذار خان دایی! باز هم گلی به گوشه ی جمال دایی کوچیکه که طفلی الان توی غربت رفته سربازی. مطمئنم اگه بود مثل همیشه پیام می گذاشت!سلام برسون!

خان دایی آقا پرهام
12 شهریور 90 16:46
آهان در ضمن نوشابه خیلی هم خوبه هااا بچه رو الکی گول نزنیدااااااا که از این شربتای ویتامین پیتامین بهش بدین به اسم نوشابه!!! بازم ملالی نیست جز دوری شما
معصوم
12 شهریور 90 16:47
مهدی لطفا قضیه 2000 تومن رو خواهشا لوووو نده عجباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!! در ضمن از کابین 3 واستون cm می ذارم
معصوم
12 شهریور 90 16:48
واسه هر کی خوب باشه واسه تو یکی دیگه اصلا خوب نیست پس لطفا تو دیگه مدافع اسید سولفوریک نباش آقا مهدی خان دایی پرهام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


واقعا یکی بیاد این نوشابه رو از دست مهدی بگیره!
مامان ارميا
13 شهریور 90 8:40
جيگرتو خاله.ارميا عوضش تا چاييمي بينه بال بال مي زنه وتا نخوره دست بردار نيست.
مامانی طاها
13 شهریور 90 20:32
منم خیلی دوست دارم افطاری مهمونی برم اما دریغ که کسی امسال مارو دعوت نکرد با اینکه تو غربت نیستیم
عکسش هم خیلی قشنگه


راستی چرا؟ امسال انگار خیلی ها حوصله ی افطاری دادن نداشتند!
مامانی کسرا
14 شهریور 90 10:32
نوش جونت خاله
مامان یگانه زهرا
14 شهریور 90 14:00
چه گل پسری


مرسی
مامان گیسو
15 شهریور 90 3:15
سلام گلم برات خصوصی گذاشتم
مامان ماهان
15 شهریور 90 8:11
سلام خانمی خوبیییییییییییییییییییییییی


سلام ممنونم
محدثه
15 شهریور 90 12:06
سلام خانم سلیمی جون
امروز تولدمه
خواستم بگم خیلی دوستتون دارم شما رو نمیدونم برامون خیلی دعا کنین امسال کنکور داریم
محدثه


سلام عزیزم! ایشاللا چند روز دیگه همدیگر رو می بینیم. تولدت هم خیلی مبارکه!
نرجس
16 شهریور 90 9:14
سلام با تولد خاله کوچیکه آپم زود بیاین!
فهیمه مامان پرهام
17 شهریور 90 10:03
✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿

ببوسینش




ممنونم.
مامان ال آی
18 شهریور 90 16:27
سلامعزیزم از اینکه به وبلاگم سر میزنید خیلی ممنونم. ال آی یعی زیباروی ایل
من هم لینکتون میکنم


ممنونم. اسم قشنگیه. اولش تعجب کردم فکر می کردم مخفف اسمش رو نوشتید ولی وقتی فهمیدم معنی اش چیه به خیلی ها پیشنهاد می دم!
مامان زهرا نازنازی
20 شهریور 90 4:17
سلام

می خواستم برای پست آخرتون نظر بزارم بخش نظرات باز نشد

خیلی عکس زیباییه ماشاالله


ممنونم خاله!
مامان نيروانا
23 شهریور 90 8:45
سلام ماماني عزيز. اومدم ازت تشكر كنم كه به نيرواناي ما سر زدي و با محبت تمامت لينكش كردي تو وبلاگ پرهام جون. ببخش اگه قبلاً هم سر زدين و من بي حواسي كردم. با اجازه پرهام نازنين رو لينك كردم تو وبلاگ دخترم. چند تا از پستهاي اخيرت رو خوندم. قشنگن. ماشالا پرهام جونم كه يه پارچه آقا. نتونستم لينك كامنتهاي اون پست رو باز كنم. از قول من هزار تا ببوسش. تا ميتوني نذار نوشابه بخوره. اگه مزه ش رو بفهمه كار تمومه. منم در مقابل خواسته ي نيروانا كه وقت نوشابه خورون ميخواد اونم بخوره ميگم فقط مال بزرگترهاست. ولي كاش خودمون هم كمتر ميخورديم. البته فقط تو مهمونيها سر سفره هست اين سم شيرين كه كاش ميشد نباشه كه نبينن. باز هم پرهام رو ببوس ماماني. به اميد ديدار دوباره