پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام پرستار کودک!

1390/5/16 16:28
نویسنده : مامان پرهام
2,105 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

ما دوباره رفته بودیم تهران. البته یه هفته ای می شه که برگشتیم ولی اونقدر کار داشتم و سرم شلوغ بود که تازه امروز تونستم لپ تاپ رو روشن کنم! هر دفعه که ما از تهران برمی گردیم پرهام تا چند روز که البته هنوز ادامه داره! بی قراره. و همش سراغ آدمهای قبلی رو می گیره! و منو ناراحت می کنه. دلم می گیره. به هرحال! کلی عکس داریم. این از پرهام در قطار پردیس. (پردیس یه قطاره سریع السیره که روز حرکت می کنه و صندلی داره نه تخت!)

قطار1

ببینید کجا داره می ره!

قطار2

خب! حالا رسیدیم خونه ی پدر من! خواهرم یعنی مامان ارمیا کلوچه! می ره سرکار. چون مرخصی اش تموم شده. روزهایی که ما اونجا بودیم بچه ام تو نگهداری از ارمیا سنگ تموم گذاشت. نگاه کنید:

ارمیا: می شه منم ببینم اون چیه که داری می خونی؟

پرهام: نه هنوز برای تو زوده!مشغول تلفن

پرهام و ارمیا1

حالا بیا شیرتو بخور تا جون بگیری نی نی! بعد خونه رو بیشتر منفجر کنیم!

پرهام و ارمیا3

ببینید بچه ام چقدر در خوشحال کردن پسرخاله اش موفق بوده!

پرهام و ارمیا4

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بابا محسن
16 مرداد 90 16:48
سلام رسیدن به خیر . همیشه به سفر از نوع تفریحی و سیاحتی انشاالله ممنون از تبریک روز تولد ما خیلی محبت کردین .
رعنا(مامان سیما)
16 مرداد 90 17:07
سلام امیدوارم که خوش گذشته باشه که مطمئنم خوش گذشته
راستی عکسا هم خیلی با مزه و با محتوا هستن


متشکرم
مامان ماهان
16 مرداد 90 17:31
رسیدن بخیر عزیزم
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
چقدر ناززززه این ارمیا جونم
خدا حفظشون کنه


ممنونم
مامان ارميا
17 مرداد 90 10:31
اي جيگرتو خاله هام هام كنه. مامانت كي اين عكس ها رو گرفته بودو به من نشون نداده بود؟ قربونت برم كه از ارميا مراقبت كردي خاله اي.


خواهش می کنم حالا دفعه ی دیگه که اومدیم بزرگتر شدم بهتر از پسر خاله مراقبت می کنم!(جو پرستار بچه ام رو گرفته!)
مامان رها
17 مرداد 90 11:12
سلام عزیزم رسیدن بخیر حسابی دلمون براتون تنگ شده بود جیگر این پرستار کوچولو رو بخورم من


شرمنده ام می کنید خاله!
مامان آريا
17 مرداد 90 11:17
سلام عزيزم رسيدن به خير
پرهام خاله قربونت برم كه اينقدر مهارت داري تو بچه داري
عكسات همه خوشگل بودن عزيز دلم پسر خالتم مثل خودت نانازه


ممنونم خاله!
فهیمه مامان پرهام
17 مرداد 90 15:54
سلام پرهام جون رسیدن بخیر خاله مسلما" مامان ارمیا کلی کیف میکرده که بچه ش پرستار داشته ممنون که بهمون سر زدین
$@L
17 مرداد 90 21:11
ايشاالله پرستاري بچشو بكنه...
مامان قندعسل
18 مرداد 90 1:18
سلاممممممم عزیزم رسیدن به خیرماشالله به این کلوچه عجب حس مسولیتی داره خیلی جالب نوشتی افرین
فهیمه مامان پرهام
18 مرداد 90 7:50
می گویند وقتی آب می نوشی بگو: یا حسین(ع) ،این روزها وقتی آب می بینی و نمی نوشی،آروم بگو: یا ابالفضل (ع) التماس دعا، خصوصا" وقت سحر و برای پرهامم
فاسان
18 مرداد 90 16:27
با سلام اميدواريم تونسته باشيم خدمتي براي شما مادران و بچه هاي گل انجام داده باشيم با تشكر www.ehsan418.mihanblog.com تيم مديريت