پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

سفر یک روزه ی پرهام به آب اسک!

1390/3/31 15:01
نویسنده : مامان پرهام
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

یکی از روزهایی که من و پرهام تهران بودیم, به همراه خانواده ی من و خانواده ی دایی من و بستگان نزدیک!! رفتیم به یه باغ خیلی خوش آب و هوا در آب اسک. اگه تا حالا نرفتید حتما برید. بعد از ابعلی می رسید به آب اسک. یه کمی بعد از آب اسک یه باغ سر سبز هست با ورودی هر ماشینی 5000 تومان! بعد از پرداخت یول می تونید برید کنار رودخونه و درختهای سرسبز و کلی خوش بگذرونید. تابستون فرصت خوبیه. اون روز که ما اونجا بودیم تهران یه جورایی جهنم گرما بود ولی ما 3 بار بارون و رعد و برق دیدیم و کلی هم از سرما لرزیدیم. جاتون خالی. به پرهام هم خوش گذشت. گذاشتمش روی خاک و سنگها تا بازی کنه. ببینید:

مامان چقدر خوش می گذره خاک بازی!

اب اسک1

آب اسک2

آب اسک3

چرا اینقدر بدمزه بود؟!

آب اسک4

توی عکس بالایی, آقا پرهام یه شن ریزه رو که یواشکی توی دستاش قایم کرده بود در یک لحظه که من خودم رو زدم به اون راهمژهکرد توی دهن مبارکش و این شکلی شد عزیز دلم!

توی این عکس هم پرهام به کمک عمو مصطفی رفته بالای یه صخره نشسته!

 

پرهام روی صخره

بعد از ظهر هم خیلی خوابش می اومد توی بارون شدید با ارمیا توی چادر خوابیدند. در حالی که بیرون داشت رعد و برق می زد و شر شر بارون می اومد. صدای رودخونه براشون انگار لالایی بود چون پرهام حدود دو ساعتی خوابید.

خواب پرهام و ارمیا در چادر!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان
31 خرداد 90 16:08
چقدر عکساش ناز شده عسل من بهت خوش گذشته بوووووووووس
فرشته ممان امين رضا
1 تیر 90 7:58
سلام

خداروشكركه بهتون خوش گذشت.پرهام هم حسابي خوش گذرونده.
اصلا" نشنيد بودم اينجائي را كه گفتي حتما" تهران اومديم سرمي زنيم.


سلام آره حتما برید خوش می گذره
مامان تربچه
1 تیر 90 8:21
سلام عزیزم
ممنون که بهم سر زدی
پرهام عزیز رو ببوس


سلام ممنونم
مامان رها
1 تیر 90 9:12
عزیزم عکساش خیلی خوردنی شده حتما براش اسفند دود کن


سلام ممنونم باشه چشم!
مامان فرشته
1 تیر 90 11:07
سلام عزیز دلم
وای فکرشو که می کنم دلم می خواد منم برم زیر پتوی پرهام و ده ساعت با صدای قشنگ بارون و خنکی هوا بخوابم
ان شاا... همیشه شاد باشید و بهتون خوش بگذره
بوسسسسسس


سلام ایشاللا به زودی با نی نی خوشگله ات می ری عزیزم!
samaneh
5 تیر 90 22:41
سلام فدااات بشم خوشتیپ خااااله عزیزم ما هم لینکتون کردیم پرهام تقریبا 6 ماه از اوینا کوچیکتره قربونش برم مرسی که اومدید پیشمون خوشحالمون کردید عکسها خیلییی خوشگل بودن
سمانه
5 تیر 90 22:42
هزااااااااااااااااااااار ماشاالله