پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

سفر به شهر مادری!

1390/3/26 13:32
نویسنده : مامان پرهام
587 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام. ما یعنی من و پرهام مدتی رفته بودیم تهران. راستش رو بخواهید موقعی که خانواده ام داشتند برمی گشتند ما هم با اونها رفتیم! و دو سه روزی هست که برگشتیم. نزدیک خونه ی پدری من یه پارک هست که عصرها خیلی شلوغ می شه. بنابراین من و خواهرم صبح ها پرهام و ارمیا رو به اونجا می بردیم. با پرهام قدم می زدیم و پرنده ها رو می دیدیم. تاب بازی می کردیم و من پرهام رو سوار سرسره هم می کردم. به این عکس ها نگاه کنید.

1) توی این عکس پرهام داره یه گنجشک رو نشون می ده که نشونی ازش توی عکس نیست!

پرهام در پارک1

2) پرهام داره سرسره بازی می کنه!

 پرهام روی سرسره

3) خاله و پرهام و ارمیا. به ترتیب از بالا!

پرهام و ارمیا

4) اینم آقا ارمیا روی سرسره!

 ارمیا روی سرسره

پیوست مهم تر از متن:

روز پدر مبارک. پدر عزیزم روزت مبارک. بدون اغراق شما بهترین پدری هستی که خدا می تونست به من بده. همیشه الگوی  من در رفتار و گفتار شما بودی و هستی. هر چند من نتونستم مثل شما خیلی لطیف و خوب به دنیا نگاه کنم ولی سعی خودم رو همیشه کردم. قربان شما. در پناه الطاف حق همیشه پایدار و زنده و سلامت با مادر باشید. همیشه دوست داشتم و دارم که پسرم مردی بشه مثل شما. خوب و بزرگ و پاک. اونقدر بزرگ و پاک که وسوسه های دنیا روحش رو نلرزونه. دوستتون داریم.

پرهام و پدر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان
26 خرداد 90 15:49
سلام سلام سلام
خوش گذشت .........
منم این روز بزرگ و به بابایی پرهام جون و پدر بزرگوارت و همسر مهربانت تبریک میگم
الهی سالیان سال کنار هم باشین
وااااااااااااااااااای خدا آرمیا جون چه نازززززززززه
عکسا هم خیلی قشنگه ممنون

سلام ممنونم مامانی خوب!

مادر سامان
26 خرداد 90 22:45
سفر خوش بگذره.راستی مامانی ،پرهام جون خودش می تونه راه بره ؟چند وقتش بود که خودش مستقل و کامل راه رفت ؟با عرض پوزش


سلام. پرهام خیلی مستقل راه نمی ره. یعنی فقط 2-3 قدم تنهایی می ره. من باید با یه دست بگیرمش تا بتونه توی خونه یا پارک راه طولانی تری بره.
رعنا (مامان سیما)
27 خرداد 90 8:08
سلام عزیزم
امیدوارم که سفر بهتون خوش گذشته باشه من هم روز پدر رو به همه پدرهای مهربون دنیا و همچنین به پدر شما تبریک میگم راستی عکسها هم خیلی خوشگله
از طرف من حتما پرهام و ببوسین


سلام ممنونم عزیزم!
sara
28 خرداد 90 8:33
مرسی مامان پرهام که به وب ما سر زده بودی. پسر ناز و آقایی داری خدا حفظش کنه


سلام و ممنونم
مامان رها
28 خرداد 90 9:31
سلام گلم ،خوشحالم که رفتی پیش خانواده همیشه خوش و خرم باشی
پرهام هم خیلی جیگر شده روشو ببوس


سلام مرسی خاله! تو هم روی ماه دخترت رو ببوس
فرشته مامان امين رضا
28 خرداد 90 10:36
سلام
سفربي خطر. انشااله هميشه شاد باشين.
ارمياجون خيلي ناز وبانمكه.
پرهام كلي خوش گذرونده .


سلام ممنونم. آره ارمیا خیلی بانمکه و خوردنی!
محمدحسین عشق جاودان
29 خرداد 90 12:41
عزيزم .گنجشک کوچولوي خاله .سرسره سواري خوب بود خاله خوش بگذره مهموني
مامان محمد رضا(هدي)
29 خرداد 90 13:20
سلام انشااله هميشه خوش باشين و سفر خوش گذشته باشه پرهام جون چقدر بامزه شده
مامان فرشته
30 خرداد 90 15:59
عزیز دلم همیشه به شادی و سفر این ارمیا جون هم خیلی نازه خدا هر دوتاشونو حفظ کنه بوسسسسسسسس