پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

بچه داری1

1389/11/13 14:40
نویسنده : مامان پرهام
520 بازدید
اشتراک گذاری


به نام خدا

الان فکر میکنم زن هایی که صاحب فرزندان زیادی شده اند توی بازی زندگی برنده ترند! تا همین یکی دو سال قبل به این طرز فکر می خندیدم و فکر می کردم کسانی که فکر می کنند وظیفه ی زن فقط زادن و بزرگ کردن فرزنده آدم هایی بدون بینش درست و حسابی اند! البته اینم بگم که منظورم این نیست که توی این دوره و زمونه آدم خوبه که ۷-۸ تا بچه داشته باشه ولی دیگه عدم تمایل به فرزند داشتن که توی بعضی از دوستانم می بینم -و متاسفانه خودم با کمال شرمندگی تا ۲ سال قبل بهش مبتلا بودم - عاقلانه نیست. یعنی در واقع از لحاظ حسی و جسمی به ضرر خود زن هست. من الان بعد از حدود 10 ماه که از تولد فرزندم مي گذره و دارم سعی خودم رو می کنم که مادر خوبی باشم یعنی وظایفم رو دارم در قبال این نعمت کوچولوی الهی انجام می دم احساس خیلی خوبی دارم. درسته که خیلی وقتها وقت کم دارم یا نمی تونم به خودم و کارهای شخصی ام برسم و کمتر می خوابم ولی یه جور حس سرخوشی دارم که قبلا توی دوران کودکی و نوجوانی ام داشتم. این روزها فقط ۱۲ ساعت هم کلاس برداشتم و از لحاظ کار بیرون خونه کارم خیلی کمتره. بیشتر وقتها خونه ام و چارچوب امن خونه به من می گه زن هایی که برای فرزندان و همسر و خونه و زندگی شون بیشتر از کار بیرون از خونه شون وقت گذاشتند شادتر و دلخوش ترند.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)