پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

نظرات (11)

مامان فرشته
29 بهمن 89 14:30
ای جونم بعد از مهندسی نوبت به اشپزی رسیده ........... چی می خوای بپزی خاله جون ؟
فرشته مامان امین رضا
1 اسفند 89 10:48
سلام همیشه به شادی باشین.
نیلوفر
1 اسفند 89 15:20
آخییییییییییییییییییی.چرا من تا به حال این بلاگ رو ندیده بودم؟آخی چه بانمکه.
مامانی یاستین
1 اسفند 89 16:58
آیییییییییییییییییییییییی جوووووووووووووووووونننننننننننم نی نی جون،تا میتونی لذت ببر
دایی کوچیکه ی نی نی پرهام
2 اسفند 89 19:38
سلام خوب شد مطلب جدید گذاشتی امشب 1 کمی حوصله نداشتم امدم اینجا و دلم وا شد دلم واسه همتون تنگ شده همش دارم تا عید لحظه شماری میکنم تا ببینمتون تو هم 1 دعایی واسم کن تا از این اوضاع تقریبا نا مساعد جون سالم بدر ببرم پرهامو از طرف من بوس کن
مامان فرشته
3 اسفند 89 2:15
سلام مامان مهربون پرهام جونم خوبه ببوسش
مامانی یاستین
3 اسفند 89 19:13
سلام مامانی ممنون از راهنماییت و بذل توجهت،پرهام جون رو ببوس
گل نرگس
3 اسفند 89 23:01
سلام این آقا خرسه تقدیم به آقا پرهام ___________________________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##_____________________#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##____##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##_____زودبيا_____#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#___________________________# #__________#__________________________ # _#_________#__________________________# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#______#____#_#_#___##___##________##_____# __##_#__________#___###___####___#___________#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########__منتظرما_________________#######
سارا
4 اسفند 89 14:43
سلام عزیزم ممنونم به من سر زدی این گل پسرتم ببوس
Maryam
4 اسفند 89 16:51
تو عاشق پرهامي من عاشق نوشته هاي تو< بنويس خسته شدم از بس متنهاي تكراريت را خواندمممممم


مامان یکتا (دختر مامان یکتا
8 اسفند 89 15:16
نانازی الهی قربونش برم از طرف من ببوستش خوشحال می شوم به وبلاگ یکتا هم بیاید