پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

استدلالهای منطقی از نوع خاص!

1392/7/20 9:16
نویسنده : مامان پرهام
513 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

1- وسط روز. من: پرهام این قدر بالا و پایین نپر خانم موسوی اینا خوابن!

پرهام: مامان! جغدا کی می خوابن؟

من: خب روزها می خوابن شب ها بیدارن.

پرهام در جالی که انگشت اشاره اش رو به نشانه ی تفکر و البته تفهیم من تکون می داد: فک کنم خانم موسوی اینا جغد باشن!

من:هیپنوتیزم

2- آقا مجید رو که یادتون هست؟ همون آقای مهربان بخت برگشته ای که اومده بود خونمون برای تعمیر لوله و پرهام مغز ایشون رو خورد! یه بار دیگه ایشون برای تعمیر بخش دیگری از لوله های خونه! اومدند اینجا. و البته با یه عالمه انگور خوشمزه. دستشون درد نکنه. جای شما خالی نباشه پرهام طبق معمول سر ایشون رو با حرف زدن و سوالهای متوالی برد! مثلا می گفت: نمی خواهید کمکتون کنم؟ منم چکش دارمها! و منظورش چکش زرد و سبز پلاستیکی ابزارآلاتش بود!...مدام می رفت و چیزی می گفت! ...بماند! من از انگورها برده بودم مدرسه با صبحانه ام بخورم. همکارم گفت: اینا انگورهای قوچانه. ما قوچانی هستیم می شناسمشون. من داشتم شب به امیر می گفتم: همکارم اهل قوچانه آقا مجید قوچانیه؟ امیر گفت: اره فکر کنم....پرهام: من فک کنم همکارت خانوم آقا مجید باشه آره!مژه

من و امیر:ابرواین بچه معنی خانوم و همسر رو می دونه؟تعجب

3- امیر به من: نمی خواهی بینی ات رو عمل کنی؟ -با شوخی یا جدی رو نمی دونم!-

من: نه! منو خدا این طوری آفریده.

پرهام: نه مامان عمل نکنی. دوست ندارم همین طوری خوبه!

من: قربونت برم به من روحیه می دی عزیزم!

امیر: اوهو!بای بای

چند روز بعد:

پوست پام که کمی کنده شده بود گیر کرد به موکت اتاق پرهام و گفتم: آخ!

پرهام: مامان نارحت نشی ها! خدا موکت رو اینو طوری آفریده!مژه

من: قربون این نوع خاص دلداری دادنت! با توجه ذات تغییر ناپذیر موکت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی
22 مهر 92 11:16
ماشالا به این پسر باهوش بابا همه فن حریفه
ريحانه تقوي
22 مهر 92 15:54
خيلي جواباي باحالي داده.ايول...عجب استدلالهاي جالبي.
رها
22 مهر 92 23:13
سلام
یادت میاد یه روزی ... سال 77 ... حصارک ...خود من همین سوال رو در مورد دماغت ازت پرسیدم ؟
اون موقع کم مونده بود چشم منو از کاسه در بیاری !!!
تازه اون وقت ها عمل دماغ اصلا فراگیر هم نشده بود !



از طرف من پرهام رو ببوس


بابا حالا ابروی ما رو با این دماغ نبرید. مگه چشه؟!!!
مامان ارمیا و ایلمان
23 مهر 92 12:00
جیگرتو با اون استدلالهات. محمد همیشه میگه پرهام خیلی باهوشه. ماشالله.
ناخید
25 مهر 92 13:09
http://s4.picofile.com/file/7907260963/_bob_esponja_cute_love_igalery.jpg
مامان آیلا
29 مهر 92 9:28
چه پسری با چه استدلالهایی خدا حفظش کنه ولی اون مسئله جغده خیلی با حال بود
عمه پرهام
1 آبان 92 9:54
آفرین و صد آفرین به این پسر باهوش جشن مهرت هم مبارک ممنون از مامان مهربونت که همیشه همراه شما ست خدا نگهدار همگی شما باشد
خان تهران
11 آبان 92 9:37
قابل توجه
هوش ایشون کشیده به خان داییشششششش


صد البته!
زهرا(دانش آموز نمونه)
3 دی 92 19:07
سلام خانم سلیمی عزیزم . هم نوشته های خودتون هم عکسای پرهام خیییییییلی خوشجیلن. امیر محمد رو ک یادتونه عکسرو نشونش دادم میگم این کیه؟میگه پرپام!!!!!!!!!
مامان پرهام
پاسخ
به امیر محمد کوچولو سلام ما رو برسون
srm
25 دی 92 13:52
ماشالا خانوادتا چه اعتماد به نفسی دارین!!!(پرهام و داییش )
مامان پرهام
پاسخ
قربان شما
غزل
4 بهمن 92 16:48
سلام منم دانش اموزتونم با اسم مستعار غزل عاخی چی نی نی کوشولوئه نازی دارین