پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

استدلال های فیلسوفانه ی پرهام خان!

1392/4/8 19:08
نویسنده : مامان پرهام
471 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

من به بابای پرهام: فکر کنم این قرص خواب آوره چون تازگی ها خیلی دلم می خواد بخوابم.

چند دقیقه ی بعد به هنگام بازی با پرهام. من: مامان ببخشید من برم دستشویی بیام؟..پرهام: فکر کنم به خاطل اون قرصه است که هی می لی دستشویی!وقت تمام

توی کوچه. یه آقایی با موتور رد می شود. پرهام: ببین مامان من باید غذا بخولم تا بزلگ بشم بتونم سبال موتول بشم. البته!!! باید عالمه نخولم کم بخولم چون اگه زیاد بخولم خیلی بزلگ می شم پام به لکاب نمی لسه! فکل خوبی کلدم؟از خود راضی

من: واللا چی بگم؟!ابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ارمیا و ایلمان
9 تیر 92 10:42
عسل. از هر راهی استفاده می کنه که کم بخوره. بلا.
شهرزاد مامان حسین
9 تیر 92 18:43
ای جونم. چه خوب در مورد مسائل فکر می کنه
مامان امين رضا
10 تیر 92 8:22
سلام كلي ازپستاعقب افتادم همه رخوندم ولذت بردم ازين شيرين كاري وحرفاي پرهام خدابرات نگهش داره
مامان بهار
11 تیر 92 0:39
عزیزم امیر علی جون تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه بهش رای بدین امیدوارم بتونم جبران کنم اگه دوست داشتید رای بدید لطفا عدد 230 رو به شماره ی 20008080200 پیامک کنید و به من خبر بدید که بدونم کیا رای دادن تا بعدا بتونم جبران کنم اگه با چند تا گوشی شد که چه بهتر
مامان هامان
11 تیر 92 8:45
سلام دوست عزیزم برای من هم خیلی جالب بود پس می تونن دوستای خوبی برای هم باشندبا اجازه لینکتون کردم


سلام ممنونم. منم لینکتون کردم.
مامان گیسوجون
12 تیر 92 0:03
ای جونمممممم عزیزم من عاشق اینجوری حرف زدن بچه هام برو خصوصی