پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام و مراسم مذهبی

1391/9/6 21:27
نویسنده : مامان پرهام
1,815 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

من دوست دارم پسرم رو با مذهب و مراسم مذهبی آشنا کنم به ویژه توی این روزها که متاسفانه تبلیغات زیادی بر علیه مذهب و مناسک مذهبی وجود داره. مادر یکی از بچه های مهد پرهام به من می گفت: به مربی های دخترم سپردم نه یه کلمه ی عربی به دخترم یاد بدهند نه قرآن و مراسم مذهبی! ...گفتم: چرا؟ مذهب که آرامش بخشه...لازمه برای آرامش دخترت توی این روزگار پر از اضطراب ...با یه حالتی سرش رو تکون داد و گفت: نه!....

پرهام رو روز جمعه برای مراسم روز حضرت علی اصغر(ع) برده بودیم. مراسم خیلی خوبی بود. برای من لازم بود. برای پرهام هم. ولی از دست این پسر حساس! تا می دید دو قطره اشک از چشمهام می یاد با بغض می گفت: مامان! تو رو خدا گریه نکن من ناراحت می شم! ابرو اخر هم که شروع کرد منو فشار دادن و با صدای بلند گریه کردن که: مامان گریه نکن! من ناراحتم!...عزیزم! منم با وجودی که هنوز مراسم ادامه داشت اومدم بیرون!

پرهام و عاشورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان طاها
6 آذر 91 22:10
...........#.#.#.#......#.................#... ........#...........#.....#.................#... ......#.............#.....#.................#... .....#..............#.....#.................#... ....#...............#.....#.................#... ....#...............#.....#.................#... .....#..............#.....#.................#... .......#............#.....#.................#... .........#.#.#.#.#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.......#..............#.... .....................#.........#..........#...... .....................#............#.#.#......... .................................................... هــــســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم. بااحترام دعوتید....منتظرحضورگرمتون هستم
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
هیراد و عمه لیلاش
6 آذر 91 22:32
خدا حفظش کنه کوچولوی نازی دارید انشاالله همون جوری که خودتون دوست داری بزرگ بشه
هدیه جووووووووووووووون
7 آذر 91 8:52
سلام ممنون که سر زدین طاعات و عبادات قبول ما رو هم از دعاهاتون بی نصیب نزارین الهی قربون اون دل مهربونت پرهام جوووووووووووون
مامان آراد(خاطره)
7 آذر 91 15:06
اجرت با حضرت علی اصغر(ع)... بیشتر مردم اعتقاداتشون سست شده...خدا خودش کمکمون کنه... پرهام جونو عوض من ببوسش..
مامان رها
8 آذر 91 9:50
عزیزم امیدوارم همون طور که دوست دارید پرهام هم بزرگ که شد اعتقاداتش مثل خودتون باشه
رعنا(مامان سیما سادات)
9 آذر 91 7:26
آخی الهی من قربون این پسر ناز یشم که با گریه های مامانش دلش می گیره .انشاللا که همیشه وجودش سرشار از عشق به ائمه به خصوص امام حسین باشه
narges
9 آذر 91 11:58
الهی......احساساتش به شما رفته حتما!!!
مامان گیسوجون
11 آذر 91 14:12
ای جانم خدا حفظش کنه خصوصی داری
فهیمه
22 آذر 91 18:37
این پستای اخیر رو خوندم امیدوارم پرهام گلت همیشه سلامت باشه ببوسش از طرف من میگم چرا گودر من شما رو و آپت رو بهم نشون نداده که حالا انقدر از نیومدنم شرمنده نباشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرشته مامان امين رضا
23 آذر 91 7:36
سلام خداحفظش كنه بااين دل مهربونش انشااله بااخلاق وصالح تربيت بشه واجرش نصيب شمابشه ماهرچي داريم ازخداي بزرگ ووجودمطهرش ائمه اطهارهست خداهمون رادرپناه خودش حفقظ كنه وازبلاي وبدي دورنگه داره. الهي آمين التماس دعا
شايان
3 بهمن 91 7:03
ايشاله هميشه تنش سالم و دلش شاد باشه