پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

گزارش تصویری از سفر به تهران

1391/9/6 21:18
نویسنده : مامان پرهام
553 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

توی این تعطیلات ما یه سفر کوتاه به تهران رفتیم. این هم یه گزارش کوتاه تصویری:

1- ایلمان خواهرزاده عزیز من به دنیا اومده بود-روز 24 آبان ماه- توی این عکس پرهام خیلی به ایلمان نزدیک شده. تا روز قبلش به دلیل این که هنوز فکر می کردم کمی سرماخوردگی داره نمی گذاشتم به ایلمان نزدیک بشه ولی توی این شب که خواهرم برای مراسم نذری پدرم اومده بودند پرهام اجازه داشت به نی نی نزدیک بشه!

پرهام و ایلمان1

2- داره به نی نی محبت می کنه! و به پشتش آروم آروم ضربه می زنه. مثل من به وقت خواب پرهام!

پرهام و ایلمان2

3- پرهام و ارمیا و علی در حال نقاشی. این سه تا پسر کوچولو حسابی با هم بازی کردند و گهگاهی هم حسابی ما رو کچل!ابرو

نقاشی

4- روابط بسیار دوستانه ی دو پسر خاله ی خوب!

پرهام و ارمیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرشته مامان امين رضا
23 آذر 91 7:31
سلام قدم نوررسيده مبارك انشااله قدمش براشون پرخيروبركت باشه وعاقبت بخير
مامان نازنین زهرا و یاسمین
21 دی 91 10:04
سلام من نمیدونستم شما خاله ایلمانی داشتم وبت رو میدیم گفتم این نی نی چقدر اشناست قدمش مبارک