پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

اصطلاحات دلبرانه ی پرهام

1391/8/12 14:27
نویسنده : مامان پرهام
1,400 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

پرهام بعد از خرابکاری و ریختن مثلا تمام زردچوبه ها روی موکت آشپزخانه: اشکالی نداره مامان!...مامان از چی ناراحتی؟!....مامان: از دست شما!.قهر...پرهام: مگه من چی کار کردم؟...مامان:اوهاز خود راضیبغل

امروز رفته بودیم فروشگاه. پرهام رفته بود کنار یه قفسه ی کوچولویی که توش چیپس چیده بودند. یه دونه برداشته بود یه دونه رو انداخته بود زمین البته نه به عمد دستش خورده بود. همین طوری اروم وایساده بود داشت منو نگاه می کرد. بهش گفتم: چی شده؟ ...گفت: از من ناراحتی؟.قلب..گفتم: نه برای چی؟ گفت: برای چیپس!.بغل..حالا نمی دونم منظورش کدومش بود اونی که برداشته بود یا اونی که انداخته بود؟...گفتم: اشکالی نداره...بگذارش سرجاش...از روی زمین برش داشت و فشار داد توی قفسه جا نشد من رفتم کمکش کردم ...دلم نیومد حتی بابت چیپسی که برداشته بود بهش پیام اخلاقی و بهداشتی پزشکی بدم....بعضی وقتها بی خیال!

دوست نداره حتی باباش بره مهد دنبالش. گریه می کنه و میگه فقط مامانم بیاد! مربی شون بهش گفته: چرا مگه بابا باهات بدرفتاری می کنه؟...گفته نه بابام پسر خوبیه!از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهه
14 آبان 91 8:49
روی ماه پرهامو به جای من ببوسید.دلم براتون تنگ شده
پارمیدا
14 آبان 91 17:42
ای جانم .پارمیدای منم وقتی کارخلافی میکنه با بغض میگه اشکال نداره
مامان آراد(خاطره)
15 آبان 91 15:47
ای جونمممممممممممم...نمککککککک... آفرین پسر خوب..بوسسسسسس
فرشته مامان امين رضا
16 آبان 91 13:12
سلام دوست خوبم ماشااله به اين پسرخوب وفهيم ببوسش
$@L
19 آبان 91 14:15
الهي چقد بانمك گفته
فهیمه
26 آبان 91 2:39
سلام عزیزم کمرنگی های منو می بخشی؟ اگه ببخشی یه خبر خوب دارما گودرم رو درست کردم و از این به بعد، از آپ غیر بلاگفائی هام با خبر میشم و می تونم زود به زود بهتون سر بزنم پرهامم به من میگه: آفرین مامان خوبم.... دختر خوبی باش درسته عزیزم بعضی وقتا رو باید گفت بی خیال اما چقدر این رفتاراش شبیه پرهامه
الهه مامان یسنا
27 آبان 91 10:22
چه بامزه ای پسر ناز برای اولین بار دلم یه پسر خوشگل مثل تو خواست که اینجوری شیرین زیبونی کنه


ممنونم خاله! ایشاللا یه گل پسر شیرین زبون خدا بهتون می ده.