پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام دندانپزشک می شود!

1391/4/23 18:22
نویسنده : مامان پرهام
612 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

امروز با پرهام یه سری رفتیم مطب دکتر باصفا-دایی بابای پرهام- ایشون متخصص ارتودونسی هستند. این عکس ها در نبود ایشون گرفته شده. تکیه زدن پرهام بر جای دندانپزشک!از خود راضی

1- بفرمایید تو! به نظرم مریض بدحال دارم!نیشخند

پرهام دندانپزشک1

2-بله!!!! اوضاع این دندونتون از همه شون خرابتره! چی کنم؟ بکشمش؟عینک

پرهام دندانپزشک2

3- فکتون هم ایراد داره باید جابجاش کنم!متفکر

پرهام دندانپزشک3

خلاصه مراقب دندونهاتون نیستیدها!!!مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ارمیا
24 تیر 91 8:27
الهی. جیگرتو. ایشالله دکتر بشی. راستی فرنوش ، وبلاگ درد و دل مامان با فرشته هاش یا همون اسم قدیمی یه یه فرشته مهمون خونمون میشه حامله ست. نمی دونی چقدر خوشحال شدم. بهش سر بزن. انقدر ناراحتش بودم.
شايان
24 تیر 91 11:44
الهي قربونت برم شيطون
$@L
26 تیر 91 14:31
الهي... چه ناز شده...
پارمیدا
26 تیر 91 15:43
ایشااله دکتر شدنت و میز خودت و مطب خودت.از اون عکس دومی پیداست که دکتر جدی و یه کم بد اخلاقی.
مامان محمدرضا
29 تیر 91 15:50
سلام ای جانم میبوسمت پرهام جون.آپم
مامان ماهان
1 مرداد 91 9:00
چه دکتر جدیی الهی یه روز خودت دکتر بشی گلمممممم
مامان رامیلا کوچولو
2 مرداد 91 19:25
جویند همه هلال و من ابرویت/گیرند همه روزه و من گیسویت از جمله ای دوازده ماه تمام/یک ماه مبارک است، آن هم رویت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد