پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

معمر پرهام( بار مثبت اسم رو برداشت کنید لطفا!)

1391/4/16 18:04
نویسنده : مامان پرهام
700 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

دو تا از دوستان نزدیکم به تازگی صاحب فرزند شدند. هر دو هم دختر به دنیا اووردند و حالا ما نمی دونیم دل مامان مهرناز رو ببریم یا مامان هلیا رو؟عینک به هر حال شاید قسمت شد و یکی شون عروس ما شد!از خود راضیداشتم به یاد قبل عکسهای پرهام عزیز رو نگاه می کردم این عکس خیلی دلم رو برد!قلب

قربونش برم تازه دندون دراورده بود نیمه های اذرماه. یعنی هفت و ماه و نیمه بود.

پرهام کوچولوتر از الان!

این هم یه عکس جدیدتر!از خود راضی

پرهام به آینده می نگرد!بلانسبت پرهام! فیگورش شبیه معمر قذافیه!از خود راضی

تازگی ها بعد از غذا دستهاشو می بره بالا و میگه: ایلاهی شکر! و دو سه روز پیش هم گفت: بسم الله یحمان یحیم! قربونت برم...اونقدر ذوق کردم که درست فهمیدم قند توی دل آب شدن یعنی چی!

بعضی وقتها می شینه و خرابکاری می کنه و همه چیز رو به هم می ریزه و میگه: مامان! من کاری انجاب!چشمک(مامان! من دارم کاری انجام میدم!) یا وقتی من دارم کاری انجام می دم میاد و سرش رو کمی کج می کنه و با حالت کشداری می پرسه: مامان! کاری انجاب؟قلب

حالم خوش نباشه میاد کنارم و میگه: مامان! حال خوبه؟ و بعد منو بوس می کنه و می ره!

اگر من و باباش درباره ی چیزی حرف بزنیم و پرهام احساس کنه ما نمی خندیم بلند بلند هی می گه: نه نه نگو! من ناحارت! و ما هم مجبوریم الکی لبخند بزنیم!از خود راضی

هر فیلم بزن بزنی می بینه میگه: مامان! جومونگ!؟؟عینک

هر امبولانسی می بینه می گه: مامان نی نی به دنیا!عینک

دیروز از خواب بیدار شده و بلند بلند می گه: مامان! چنگال! اومدم پیشش و گفتم: چنگال؟ برای چی؟ با شیطونی می خنده و م گه: مامان هام!(مامانو بخورم!)

روزی نیست که به پلیس زنگ نزنه و اینو نگه: آقا گرگ بدجنس شنگولو منگول هام....بچه ام خیلی نگران حقوق بشر یا نه حقوق بره هاست!!!نیشخند

دستش رو میگذاره روی سینه اش و سرش رو میاره پایین و روبه حرم امام رضا(ع) می ایسته و می گه: سلام چطوری؟قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

.
16 تیر 91 19:36
ای جان
مامان عسل
16 تیر 91 21:37
اوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
زیاد تلاش نکنین دخترا ترجیح میدن ازدواج نکنن
ببوسینششششششششششش هزارتا


بله!!!!!
مامان آیلا
17 تیر 91 8:42
ای جانم با اون لبخندش . چه مهمون دوستم هست این بلا . راستی خیلی خوبه من با اجازه شما رو لینک می کنم تا هر دو پسر خاله ناز رو زود زود ببینم


ممنونم منم لینکتون کردم.
شايان
17 تیر 91 9:03
سلام ممنون كه لطف داشتي و جواب دادي.منم عضو شدم اما اين كاربردو پيدا نكردم مي شه باز كمكم كني(درج تاريخ بالاي صفحه)



سلام باید قسمت نی نی من رو فعال کنی. بخشی که توی ستون ارسال مطلبه.
مامان ارمیا
17 تیر 91 10:35
ای خدا. عکس هاش خیلی ناز بودن. دلم براش تنگ شد. جیگرتو هام پرهامی. خیلی باحال شدی عسل خاله.
مامان گیسو جون
17 تیر 91 11:05
سلام عزیزم ای جونم قربون اون شیرین زبونیت
مامان آرتین
17 تیر 91 14:03
سلام دوست عزیزم ممنون که اومدین پیش ما. خوشحال میشم بازم به ما سربزنین و با هم دوست شیم. خیلی پسمل خوشتیپی دارین


ممنونم عزیزم
فرشته مامان امین رضا
17 تیر 91 22:28
سلام الهی بااین حرف زدنش وشکرگفتن وسلام به آقاببوسش آپم
مامان ماهان
19 تیر 91 8:39
ای جونم چقدر شیرین شدی ماشاالله چه فیگوری هم گرفته با اون عینک خوشگلش پرهام جون میبوسمت
$@L
20 تیر 91 10:56
چه فيگوري؟ تيپشو عشقه
پیانیست
12 مرداد 91 17:13
خیییییلییییییی باحال بود. چقدر با امام رضا جورن با هم... سلام چطوری؟ همینجوری تو دلم دارم میخندم....