پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام سومبولنگی!!!

1391/3/21 8:47
نویسنده : مامان پرهام
2,675 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

١- پرهام هم مثل همه ی پسربچه ها عاشق رانندگیه. نکته ی قابل توجه در این عکس اینه که از دسته کلید من-کلیدهای خونه- به عنوان سوییچ ماشین استفاده کرده!نیشخند

پرهام راننده!

2- ما 2 هفته ای با پرهام-من و پرهام!- رفته بودیم تهران!

 

پرهام و سفر

3- این یه عکس از پرهام توی قطاره. جای شما خالی بهمون خوش گذشت! فکر می کردم با بچه سخت باشه ولی به لطف خدا نبود. یه اتفاق جالبی هم توی قطار افتاد! 4 تا خانوم هندی پشت سر ما نشسته بودند-(قطار ما پردیس بود. توی این جور قطارها صندلی ها شبیه اتوبوس یا هواپیما اند)- پرهام گاهی سری بهشون می زد و اونها سربه سرش می گذاشتند. متوجه شدم که پرهام با دقت خاصی به سر و وضع و حرف زدنشون توجه داره. مثلا از من خواست بهش انگشتر بدم دستش کنه اما نکته ی جالبتر این بود که موقع پیاده شدن می خواست ازشون خداحافظی کنه گفت: hello how are you ...بچه ام فهمیده بود اونها خارجی اند....و چون خداحافظی فرنگی بلد نبود سلام و احوالپرسی کرد!از خود راضی

پرهام در ترن

4- تهران که بودیم من و مادرم باهاش اسم و فامیل کار می کردیم! مثلا می گفتیم اسم من اینه فامیلی ام اینه و پرهام هم مثل طوطی تکرار می کرد. جالبه که تقریبا همه ی اسم و فامیل ها رو درست تلفظ می کرد-تقریبا!- الا فامیل خودش. بهش می گیم اسم و فامیلت رو بگو. به جای پرهام سلیمانی می گه پرهام سومبولنگی!متفکراز خود راضیچشمک

چند روز پیش هم اینجا توی اتاق خودش بود. هی منو صدا می کرد. منم می گفتم میام دستم بنده! رفتم دم در اتاقش سرش تکونی داد و گفت: سلیمی بیا!ابرو گفتم دست کم بگو خانوم سلیمی!بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی
22 خرداد 91 9:25
سلام به آقای سومبولنگی آقای راننده خوب گل پسر ماشالا مرد شده خارجی رو تشخیص میده موفق باشی
فرشته مامان امين رضا
22 خرداد 91 13:08
سلام رسيدن بخير.سفربي خطر خداروشكربهتون خوش گذشت موش بخوره اين پرهاموبااين زبونشو اسم فاميل گفتنش فرصت شدبياپيشمون.
مامان آريا
23 خرداد 91 10:54
خاله عاشقتم اميدوارم يه روز ماشين خودتو سواربشي راننده كوچولوي گل
مامان آريا
23 خرداد 91 10:54
براي برنده شدن آريا نيازمند ساپورت شما دوستاي گل هستيم تا آريا بتونه راي بياره پس مثله هميشه مارو تنها نذارين و كمك كنين تا شايد اينبار آريا برنده بشه و حد نصاب راي رو بياره اونايي كه آريا رو دوست دارن همين الان موبايلاشون و بردارن كد 1085 را به شماره 20001124 پيامك بزنن زياد وقت نداريم فقط فقط براي ياري آريا يك هفته مهلت باقيست پيشاپيش از همكاريتون خيلي خيلي خيلي ممنونيم