پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام در موقعیت خارجی!

1391/2/14 1:13
نویسنده : مامان پرهام
608 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

1- پرهام و من با سال اولی ها رفته بودیم اردو. توی این عکس ایشون در حال کنکاش در طبیعت اند!بغل

پرهام در اردو1

2- در همان موقعیت قبلی! در حال دید زدن! مژه

پرهام در اردو2

3- با هم رفته بودیم پارک نزدیک خونه. بچه ام داشت با حسرت به اسکیت بازی بچه ها نگاه می کرد و هی می گفت منم از اون کفش ها که می چرخه می خوام!قلب

پرهام در پارک1

4- در همان موقعیت قبلی! در حال نی زدن با لوله! می گفت: مامان! دوددوددودور!ابرو

پرهام در پارک3

5- همون پارک یه روز دیگه!

 پرهام در پارک4

6- همون جا همون روز قبلی! در حال خاک بازی!قلب

پرهام در پارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

L@S
14 اردیبهشت 91 14:41
الهي چقد بانمك شده. هرروز خوشگلتر از ديروز راستي هفتتون مبارك...
مامان گیسو جون
14 اردیبهشت 91 23:37
ماشاا... هزار ماشاا...
مردم از خنده اونجا که گفته منم از این کفش ها که می چرخه می خوام
ببوسش
اگه اشتباه نکنم شما هم معلم بودی
روزتون مبارک عزیزم ممنون از زحماتی که می کشید
خصوصی داری


بابت تبریک مهربانانه ی روز معلم ممنونم.
هدیه جووووووووووووووون
17 اردیبهشت 91 17:13
سلام
ماشالا ااااااااااا
چقد بازی گوش شدی پرهام جون
هفته ی معلم هم به مامان و بابا تبریک میگیم



ممنونم
مامان معید
18 اردیبهشت 91 2:41
خدا حفظش کنه...میشه اط تجربیات مادرانتون استفاده کنم؟اگه اجازه بدین لینکتون کنم.


خواهش می کنم و ممنونم. منم لینکتون کردم!