پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام آردی!!!

1390/12/4 16:31
نویسنده : مامان پرهام
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

امروز پرهام نمی دونم چرا به نظرم می اومد که بی حوصله است. موقع صبحانه خوردن که خوب هم نخورد می گفت بریم دد! بعد هم هی بهونه می گرفت و می گفت: دگی آپپ! (مراجعه شود به لغت نامه2). دوتا پست پایین تر! بعد هم رفت تو نخ: آرت کیک! دیدم آخرین گزینه بهترینه و شروع کردیم به جمع آوری مواد لازم. تصمیم گرفتیم با پرهام( یعنی من شکل بیسکوییت رو نشون دادم و ایشون تایید فرمودند) که بیسکویت نارگیلی با کرم لیمویی درست کنیم! پرهام جون بازهم هی بهونه می گرفت و می خواست مواد رو زودتر یا بدون دلیل باهم مخلوط کنه و فاتحه ی بیسکوییت رو بخونه! ولی وقتی دید من یه پاکت جدید آرد ذرت اووردم اون ازمن گرفت و بی خیال کارهای من شد. ببینید چه کرده با خودش و آشپزخونه!چشمکما روی سرامیک آشپزخونه موکت و روی اون گلیم فرش انداختیم تا کاملا مناسب و مساعد برای این روزهای تفریح بچه ی نازنین مون باشه. چه کنیم حیاط نداریم امکانات نداریم! ولی می خواهیم پسرمون بهش خوش بگذره!

پرهام و ارد1

پرهام2

پرهام آردی3

پرهام آردی4

البته باید بگم این کارها دور از چشم باباامیر اتفاق می افته چون بابای پرهام از خونه ی نامرتب خوشش نمی یاد! ولی باور کنید در عرض 10 دقیقه بعد از خوابیدن پرهام آشپزخونه تمیز شد!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

essi
5 اسفند 90 1:27
parham joon che sheytoone!!!fekr konam mikhad be mamanesh yad bede keyko chejori dorost kone.behton goftam vasash espand dood kon!
مامان علی
6 اسفند 90 0:07
سلام خاله جون خوبی؟ ممنونم که بهمون سرزدید آفرین به این مامان با حوصله و صد آفرین به این پرهام شیطون زنده باشی گلم بوس
بابا محسن
6 اسفند 90 9:07
خوبه والله ...
مامان ارمیا
6 اسفند 90 12:56
وای خدای من. من که عمرا بذارم ارمیا از این کارها بکنه.
بی خیال زیاد هم خوب نیست خواهری.


چرااااااااا؟ یه بار بگذار بازی کنه از لذتی که می بره تو هم شاد می شی!
مامان سهند و سپهر
6 اسفند 90 12:59
واووووووووو عجب بساطي درست كردين دو نفري! كي اين بيسكوييت ها رو بخوره به به ! نازي . ممنون از اينكه به ما سر زدين.


سلام. من که کار خودم رو انجام دادم و بیسکوییت ها رو درست کردم پرهام هم کلی کیف کرد!
مامان رها
8 اسفند 90 10:53
به به پرهام آردی خیلی خوشمزه میشه ها.....
مامان ابوالفضل
8 اسفند 90 21:30
وای وای وای چه پسمله جیگریه این پرهام آردیه کوچولو
فرشته مامان امین رضا
9 اسفند 90 19:02
سلام مامان باحوصله وی چندتاپست عقب موندم معذرت سرم شلوغه آخرساله وحجم کارا زیاد خیلی عالیبودعکس وگزارش مفصل ازاین پسرجیگروناز لغتنامه اش که منحصربفردهالبته هربچه ای کلمات ولغات خاص خودشوداره فرصت شدخوشحال میشم بیای
مامان علی
10 اسفند 90 10:47
مامانی هیمن
10 اسفند 90 13:41
ناااااااااااااازم چه دقتی میکنه ولی کارت عالی بوده تو ده دیقه مرتب کردیا
$@L
11 اسفند 90 15:39
الهي چه ذوقيم كرده ! كاشكي مانوجوونام ميتونستيم ازاين ديوونه بازيا دربياريم. چقد حال ميده
مامان ماهان
16 اسفند 90 11:43
واااااااااااااااای پرهام جون آردی چقدر باحال شدی گلممممممممممممممممم
هدیه جووووووووووووووون
24 اسفند 90 20:09
سلام امان تز دست شما فسقلی ها
نرجس
27 اسفند 90 19:01
تولدت پرهام و عیدتون پیشاپیش مبارک
هدیه جووووووووووووووون
29 اسفند 90 12:51
سلام من در این سال جدید سلامت، سعادت، سیادت، سخاوت، سربلندی، سرافرازی و سرور را به عنوان هفت سین خوشبختی برای شما آرزومندم.
متین وروجک
21 فروردین 91 11:51
وای این وروجک از متین من هم شلوغتره این همه آرد رو چطری جمع کردین؟