پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

لغت نامه ی پرهام- جلد2!!!

1390/12/2 15:59
نویسنده : مامان پرهام
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

ادامه ی دیروز:

دگی آپپ( د با فتحه, پ اولی ساکن و دومی با فتحه): دستکش بپوشیم ظرف بشوریم!( ایجاز رو دارید؟)نیشخند

آرت,کیک: یعنی بریم کیک درست کنیم!

کیتی: کلید

تامپو: صابون و شامپو

عموم: حموم

تب: تب دارم!

حیر: شیر

حیب: سیب

ننگیا(با فتحه ی ن اولی): نارنگی, پرتقال

پرته: پرده

گبه: گ با ضمه: گربه

حگ: سگ

ق با فتحه: آدامس, قرص

پوتتو: پتو

پوککو: پوشک

آبباده: افتاده یا خراب شده

پنک با فتحه روی پ: خراب اساسی شده!عینک

...

من سعی کردم کلماتی رو که پرهام می گه خوب گوش کنم و جمع آوری! البته همه ی ما می دونیم هر بچه ای یه زمان خاص و به روش خودش حرف می زنه. امیدوارم همه ی ما مادر و پدرها بتونیم خوب حرف بزنیم یعنی حرفهای خوب بزنیم تا بچه مون هم ازمون یاد بگیره. یه بار ما داشتیم یه فیلم نگاه می کردیم یه آدم بدی توی فیلم کاری کرد من یا بابای پرهام-یا هردو- خوب یادم نیست گفتم یا گفتیم: نامرد! آقا پرهام سریع گفت: نامرت!خجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رعنا(مامان سیما سادات)
2 اسفند 90 22:11
بوووووووووووس برای پرهامه شیرین زبون
حسینی
3 اسفند 90 22:13
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
مامان ماهان
4 اسفند 90 8:21
شیرین زبون دوست داریمممممممممممممممممممممممم
تامپو و پوککو خیلی باحال بود


مرسی خاله!