پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

اندر احوالات پرهام خوب!

1390/4/7 16:14
نویسنده : مامان پرهام
655 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلامن علیکم! من تازگی ها خیلی بزرگتر از قبل شدم! بلند بگو ماشاللا!بغلو بی خیال اون اسباب بازی هایی شو که پشت سرم روی فرش ریختم! خب حالا خیلی هم بزرگ نشدم که!خوشمزه

عینک

نی نی

توی عکس بالایی مامانی نشون داده که من چقدر مهربونم! من داشتم کورن فلکس می خوردم دیدم یه نی نی توی روزنامه ی مامانی نشسته. گفتم برم بهش قاقا بدم بخوره! بعد هم اصرار داشتم که بخوره نمی دونم چرا نمی خورد و مامانی فقط لبخند می زد!متفکر

تازگی ها یاد گرفتم نماز بخونم! مامان که می گه: الله اکبر من این طوری می کنم بهش می گن سجده.

نماز1

اینم شبیه رکوعه! البته فکر کنم یه کمی فرق داشته باشه!!!ابرو-اون کاست هایی هم که می بینید نوار زبان های 300 سال قبله مامانیه!

نماز2

من به طبیعت هم خیلی علاقه دارم! این جا با مامان و بابام رفتیم پارک ملت- مشهد- و من دارم به مرغابی های توی اب نگاه می کنم بعد هم بهشون کلی بیسکویت مادر دادم تا بخورند و از ما راضی باشند!قلب ما با همه ی دنیا دوستیم!

پارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمد پرهام
7 تیر 90 21:30
آفرین عزیزم همینجوری به مهربونی هات ادامه بده، خصوصا" در مورد مامانی
فرشته مامان امين رضا
8 تیر 90 9:49
سلام پرهام جون آفرين پسرخوب ومهربون
رعنا (مامان سیما)
9 تیر 90 8:35
سلام آقا پرهام به به چه خوش تیپ شدی با عینک الهی جیگر خاله نماز هم میخونه به مرغابی ها بیسکویت مادر هم میده به این میگن یه پسر مهربون
مامان ماهان
9 تیر 90 17:51
سلام خوش تیپ کوچولوی من چه قدر مهربونی عزیزم که به مرغابیها غذا دادی آفرین گلم
بابا محسن
11 تیر 90 11:45
مــــــــــــــــــــآشــــــــــــــــــــــآالله باور کنید هوار زدم !!! آپیم .
مامان آريا
11 تیر 90 15:42
قربون پسر خوشگلم برم با اون عينك روي چشمش با اون نماز خوندنش و مهربونياش همه جوره شيرين و نازي
مامان ماهان
11 تیر 90 18:27
سلام گلم خوبییییییییییییییی
مامان آرتین
12 تیر 90 2:04
میدونی این پسرای خوشگل ونانازی رو ما چقدر دوست داریم که هر روز کاراشون قشنگتر از دیروزه.فقط دلبری میکنن.


سلام. پس این وبلاگ آرتین کوچولو چی شد؟!!!!!!!!