پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پسر به این خوش تیپی کی دیده؟!

1390/2/25 23:39
نویسنده : مامان پرهام
1,271 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام خوش تیپ با عینک ری بن!!!

به نام خدا

خدا وکیلی پرهام توی این عکس با عینک جناب عمو خوش تیپ شده یا نشده؟! کسی جواب نمی ده؟ چرا وبلاگ بچه ی من اینهمه بازدید کننده ی خاموش داره؟! نگاه می کنی می بینی 100 نفر اومدند عکس گل پسرم رو دیدند ولی چیزی ننوشتند! بابا حالا ما نخواستیم به ما رای بدید! چون ما که توی هیچ مسابقه ی آماری برنده نمی شیم بی خیال شدیم. من که مامان پرهام باشم همش دارم می دوم و کار های خونه و مدرسه رو انجام می دم و اصلا برای ساده ترین کارها بعضی وقتها وقت ندارم و فکر می کنم خوش به حال بعضی ها که چقدر وقت دارند و می تونند به همه ی وبلاگ ها و دوستانشون سر بزنند و با همه دوست بشند! بابا به خدا منم همتونو دوست دارم ولی وقتی برای دراز کردن دست دوستی ام نمی مونه! به هرحال خوشحال می شیم اگه حرفی برای ما داشته باشید.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 8:08
وای خدا قربون پرهام خوش تیپ