پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

بازگشت

1392/3/28 9:50
نویسنده : مامان پرهام
1,873 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام

بعد از یه وقفه ی طولانی برگشتم! امیدوارم خدای مهربون به حساب ناشکری نگذاره ولی امسال سال سختی برای من بود. توی پیغام یکی از بچه ها هم از شایعات نوشته شده بود مهم نیست. قضیه اینه که من به قول استاد علی معلم زیادی شور زندگی دارم! البته خودم فکر می کنم دیگه شورش رو دراووردم! چون با وجود بیماری همه چی رو تحمل کردم و تا روزهای اخر سال به مدرسه رفتم. و دقیقا روزی که آخرین کلاسم رو توی فرزانگان4 تمام کردم به تهران رفتم. بابت همه ی زجری که به خودم دادم شرمنده ام! و بابت همه ی غمی که بیهوده خوردم و باعث رنج درونی ام شد. قدر سلامتی رو باید دونست و البته اگه یه روزی بیمار شدیم نباید بترسیم و ناامید بشیم و البته این نترسی و ناامیدنشدن -لطفا- شما رو به راهی که منو کشوند نکشونه! ...الان خوبم. برگشتم مشهد و داریم سه نفری روزگار خوشی رو می گذرونیم. البته هنوز بعضی چیزها هست ولی ما همه خوبیم. ممنونم از کسانی که نگرانم بودند. تهران که بودم به جاهای جالبی رفتیم عکسهاش رو کم کم می گذارم. به پرهام خیلی خوش گذشت. خوشحالم. و بابت همه چی از خدای مهربون ممنونم. بیشتر از همه بابت سلامتی درحال بازگشت و وجود پسر گل و شیرین زبونم پرهام و همسر خوبم امیر و خانواده ی گرم و صمیمی و همیشه همراهم.قلب

راستی اینم ادرس جدیدم:(منظورم ادرس وبلاگ معلم فیزیک):yaddasht92.blogfa.com

اینم چند تا عکس از پرهام:

پرهام در پارک1پرهام در پارک2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

قالب و گرافیک های کودکانه
28 خرداد 92 10:15
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
مامان ارمیا و ایلمان
29 خرداد 92 11:31
ایشالله همیشه خوش باشین. این طوری ما هم خوشحال و خیالمون هم راحته.
ريحانه تقوي
29 خرداد 92 21:32
سلام سفرا بي خطر انشاالله كه خوش گذشته باشه. چه خوب كه آدرس وب خودتونم گذاشتين خيلي خوشحال شدم حتما سر ميزنم. تابستون خوش بگذره
مامان آیلا
4 تیر 92 10:57
خدا رو شکر که سلامتی تون رو به دست آوردین


ممنونم
پارمیدا
10 تیر 92 23:47
خدا رو شکر که حالتون خوبه