پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام عشق مهمانی

1391/12/21 16:10
نویسنده : مامان پرهام
650 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

دیروز به پرهام گفتم: فردا با هم می ریم خونه ی همکارم تا نی نی تازه به دنیا اومده اش رو ببینیم. نیمه های شب منو بیدار کرده گفت: مامان بلند شو بریم خونه ی همکارت!نیشخند به ساعت نگاه کردم 20 دقیقه به 4 صبح!عینک

داشت آلبوم عکسش رو به عمو بهرام نشون می داد توی عکسی؛ باباش رو نشون داد و گفت: این بابام نیست عمومه! عمو بهرام گفت: پس بابات کجاست؟ پرهام: بابام فوت کرده!متفکر واقعا نمی دونم این بچه چه جوری می فهمه اصطلاحات رو کجا باید به کار ببره!آخ

پرهام با باباش اومده بودند دم در مدرسه دنبال من. توی ماشین نشسته بودند و اصلا پایین نیومدند. پرهام بعدا به من گفت: می خواستم به دو تا از شاگردات سلام کنند منو ندیدند! به فرزانه و ریحانه!...خوشمزه

وقتی بهش تذکری می دم که مثلا فلان کار رو نکن خطرناکه. می ره کمی فکر می کنه و می یاد می گه: بچه ام فلان کار رو می کنه من بهش می گم خطل خانه!قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آراد(خاطره)
21 اسفند 91 17:15
قربون شیرین زبونیات
ريحانه تقوي
21 اسفند 91 20:37
واي خدايا پسرتون چقدر شيرين زبونه. نميدونم منظورش كدوم ريحانه بوده ولي اگه من بودم از طرف من بهش سلام برسونين. اگر هم تونستين چارشنبه واسه جشن آخرسال بيارينش مدرسه ,خوشحال ميشيم.
پارمیدا
21 اسفند 91 22:07
واقعا ادم شاخ درمیاره از بعضی حرفای این بچه ها
پیانیست
22 اسفند 91 18:32
الهی فداش شم. شیرینکم.
ريحانه تقوي
24 اسفند 91 8:37
سلام خيلي ممنون كه پرهام جون رو آوردين مدرسه. خيلي خوش گذشت راستي نميخواين عكساييي رو كه ازش گرفتين بذارين؟
مهناز
24 اسفند 91 15:33
سلام مرسي كه پرهام رو اوردين....خيلي باحال بود.... خدا واستون نگهش داره... هيچي باحالتر از صحنه اي نبود كه گفت شماها دارين مسخرم مي كنين....=)))))
مامان پرهام
26 اسفند 91 14:32
سلام من مامان پرهامم.وبلاگه خوبي داري.انشالله پرهام هميشه درپناه خداسالم وخوشبخت باشه.من وبلاگاي پرهام رولينك ميكنم.خوشحال ميشم وبلاگه منم بياي http://parham1392.blogfa.com/
مامان پرهام
26 اسفند 91 14:36
سلام مامان پرهام هستم وبلاگايي كه اسمشون پرهامه ميام سرميزنم ولينك ميكنم.پرهامتون درپناه خداهميشه سالم خوشبخت بشه
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
29 اسفند 91 0:53
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزییییییییییییییییییییییییییزم عیدت مبارک
لاله
29 اسفند 91 13:54
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
ريحانه تقوي
29 اسفند 91 16:24
فوووووت...فووووت...فووووت...بيا شمع هارو فوت كن تولدت مبارك پرهام جون. اميدوارم هميشه سالم وسلامت باشي.بازم بيا مدرسه مون. يه عالمه دوست دارم دوست كوچولوي من!!
مامان آراد(خاطره)
30 اسفند 91 0:52
دلت شاد لبت خندان بماند برایت عمر جاویدان بماند خدا را میدهم سوگند بر عشق هر آنخواهی برایت بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبزه باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان باشد سال نو مبارککککککککک
مامان آیلا
3 فروردین 92 13:03
سال نو مبارک
بابا محسن
10 فروردین 92 20:48
عیدتون مبارک
مامان رها
14 فروردین 92 16:58
سلام دوست عزیزم و پرهام گلم بپاس خوب بودنتون هر بار که از ذهنم میگذرید لبخند پر مهر خدا را برایتان آرزو می کنم سال نو مبارک
مامانی
18 فروردین 92 15:49
سال نو مبارک خوب مامانش پرهام جون ماشالا باهوشه و شیرین زبون
الهام مامان پرهام
20 فروردین 92 22:03
ای جووونم به این شیرین زبونـــــــــــی سال خوبی داشته باشید مامانی پرهام نازنین رو هم ببوسید
مامان امين رضا
22 فروردین 92 8:03
سلام سال نومبارك