پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

نظرات (9)

مامان سارینا
16 بهمن 89 12:03
سلام عزیزم . امیدوارم پرهام جون همیشه سلامت باشه . حتما عکس سارینا جونم رو میذارم . روزای خوبی با کوچولوت داشته باشی
مامان ياسمن و متين
16 بهمن 89 14:14
سلام خانمي ني ني نازت چطوره؟ممنون از اينكه به ما سر زدي خوشحال ميشم بيشتر با هم آشنا بشيم.راستي تا يادم نرفته بگم كه ادت كردم. ني ني ناز نازيت رو ببوس
مامان فرشته
16 بهمن 89 18:22
فدای دستهای کوچولوت بشم
آذر
16 بهمن 89 20:38
واسه دوستی بیشتر و تبادل نظر یه کلوپ تو نی نی سایت گذاشتم با عنوان نی نی وبلاگیها بیایید ساعت هایی که میتونی بیای و اعلام کن به بقیه هم بگو. خوبون اون دستای خوپولی
narjes
17 بهمن 89 9:11
آخی الهی بگردم چه نی نی نازی
مامان امیرعلی
17 بهمن 89 18:21
سلام. از اینکه به ما سرزدید ممنونیم. میگم پسر تو هم مثل امیرعلی من موهاش فشنه ها!. راستی اون اخمش توی پست های قبلی ات منو کشته. خیلی باحال بود. خدا برات حفظش کنه.
مریم
18 بهمن 89 23:25
سلام اکرم پرهام خیلی خوشگل و با مزه است اما من اگر جای امیر بودم خیلی حسودیم می شد. بابا بچه ات خیلی دوست داشتنی است دیگه نه این همه احساساتی که تو داری!!! ببخشیدها من همیشه رک بیدم!!!











این نظر دوست عزیز من سرکار خانوم دکتر مریمه! چی کار کنیم خانوم دکتر همین یه بچه رو داریم!!!تازه با امیر عکسا رو می ذاریم توی وب! منتظرت هم هستیم! سه تایی!


مریم
18 بهمن 89 23:28
راستی منتظر من باش می خواهم اسفند بیایم خونه تون نی نی تون هم ببینم
ماماني ياستين
24 بهمن 89 1:54
دوباره سلام توي پست بالايي يادم رفت ازت سؤال كنم كه اين كلوپ ني ني چيه؟اگه تونستي برام توضيح بده فكر ميكنم بايد جالب باشه.ممنونم